OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge bästa möjliga service och gillar du att lösa problem?
Perfekt! Då kanske det är precis dig vi letar efter!
Hos vår kund Gordon Delivery erbjuds du möjligheten till ett omväxlande arbete där den ena dagen inte är lik den andra.
Om företaget
Gordon Delivery är ett startup företag som vuxit kraftigt senaste åren och har ambitiösa expansionsplaner.
Modellen bygger på att professionella och serviceinriktade personer, så kallade Gordoneerer, levererar varor till konsumenter samtidigt som Gordon stödjer handlare genom hela leveransprocessen – från mottagen order till nöjd kund.
Om rollen:
Du tillhör operations teamet som består av 15 kollegor med stort engagemang och som stöttar varandra.
Tjänsten är på heltid eller deltid där arbetstider delvis förekommer under kvällar samt helgdagar.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundtjänst/trafikledningsmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail samt i Gordon Deliverys egenutvecklade IT-system.
Dina arbetsuppgifter är att hitta rätt lösning till kunderna och förarna. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad men de handlar bland annat om trafikövervakning, ruttoptimering, schemaläggning, kundkontakter och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden och föraren blir nöjda.
Du ingår i Operations teamet och tillsammans arbetar ni för att skapa ett effektivt arbetssätt.
Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.
Gordon Deliverys målsättning är att agera snabbt emot sina kunder där du tillsammans med ditt team kommer vara nyckelpersoner i den tillväxt som företaget befinner sig i.
Om dig:
• Minst två års arbetslivserfarenhet av bemötande med andra människor, exempelvis från restaurang, pedagogik, studier eller butik
• Meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsverktyg
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• God system- och datorvana
Utöver nämnda krav ovan så lägger vi stort fokus vid de personliga egenskaperna.
För att trivas i rollen tror vi att du har ett intresse och en förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar kopplat till de ärenden som inkommer. Därtill strävar du efter att hjälpa dina kunder och kollegor på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar.
För att lyckas i rollen tror vi att du är positiv, utåtriktad och tycker om att ta egna initiativ i kunddialogen. Struktur och ordning är något som faller dig naturligt, likväl är du kvalitetsmedveten och flexibel i samtal med kunder och förare.
Slutligen ser vi gärna att du är kommunikativ och en teamspelare som tillsammans med dina kollegor tar ansvar för Gordons varumärke.
Låter det intressant? Kul! Skicka in din ansökan redan idag!