OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och göra skillnad som Kundspecialist Bolån på ICA Banken?
Vi vet att drömmen om bostad börjar oftast hemma i soffan surfandes på en bostadsannonssajt. Plötsligt är den där - drömbostaden! Och här kommer din roll in, då du kommer vara den första personen som kunden kommer i kontakt med - och just du kan påverka den upplevelsen.
Det här är ditt blivande jobb
För att beskriva en vanlig dag innebär den att lösa olika bolåneärenden men du kommer även vara behjälplig i tjänster som kort/konto, sparande i fonder och försäkringar. Det kan vara inkommande samtal, handläggning av ärenden samt mer säljinriktade samtal. Allt handlar om att du ska vara personlig, tycka om att prata med människor samt att snabbt och rätt kunna lösa kundernas problem.
Det kan även vara bra att veta att vi är på en förändringsresa, vilket kommer passa dig som gillar att vara med och påverka. Vi får heller inte glömma att nämna att vi arbetar i ett roterande schema med flexibilitet och kontoret ligger i Solna.
Vill du göra varje dag lite enklare ihop med oss?
Varje dag är en härlig utmaning på ICA Banken & ICA Försäkring. Varför det? Jo, för att hela vår bransch håller på att förändras. Och den förändringen öppnar för spännande utmaningar där gamla invanda sätt att jobba utmanas. Det betyder också att vi måste hålla oss i konstant utveckling. På riktigt. Både som individer och som verksamhet. Vi behöver föra samman innovation och digitalisering i en härlig kombination, där vi tillsammans kan hitta de där smarta och praktiska lösningarna som kunderna knappt vet om att de behöver. Än.
Vem är du?
Vi ser att du har erfarenhet från att ha arbetat med bolån och känner väl igen dig i vad rollen innebär. Detta med en SwedSec licens för bolån i grunden, tillsammans med en SwedSec gällande Rådgivning eller Informationsgivning. Men viktigaste är de personliga egenskaperna och där du känner igen dig att vara pedagogisk, noggrann och får ofta höra att du är mogen och trygg i dig själv. Du skapar lätt förtroende och har märkt att du hanterar stressade situationer väldigt bra. Känner du igen dig i att nöjda kunder är vårt viktigaste mål? Då kommer vi att ha superkul tillsammans!
Kontaktinformation
Frågor om tjänsten besvaras av Teamchef, Viktor Ullman Fjeld, 076 6955730, viktor.ullman.fjeld@ica.se. Frågor om rekryteringsprocessen besvaras av Patricia Jerring, 076-648 01 20, patricia.jerring@ica.se
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 7 september 2020. Urvalet kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdag har passerats.
ICA ska spegla våra kunder såväl som samhället i stort och är beroende av medarbetare med olika kompetenser. Vi strävar därför efter att anställa människor med olika bakgrund och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför.
ICA värnar om goda arbetsmiljöförhållanden för våra medarbetare. Vi har som målsättning att ha totalt rökfria arbetsplatser. Vi tillämpar drogtestning i samband med rekryteringsförfarandet.