Kundspecialist - vid behov

Kundspecialist - vid behov

Arbetsbeskrivning

Vill arbete vid sidan om dina studier?

Vi söker till vår kund kundspecialister som kan arbeta vid behov.



Arbetsuppgifterna
Du arbetar dagligen med att ge service och rådgivning till kunder över telefon och hanterar ärenden genom löpande administration. Försäljning av kundens produkter och tjänster baserat på kundbehov. Uppdragets huvudfokus inledningsvis är att hantera frågor kopplat till elpriser, förbrukning och faktura-frågor.
Kompetenshöjning kan komma att bli aktuellt på sikt.

Ansvar
Representera vår kunds värderingar gentemot deras kunder, förmedla service, besvara frågor och hjälpa kunder att hitta lösningar på deras problem. Försäljning av produkter och tjänster. Kundnöjdhet.

Personliga egenskaper
Stor social kompetens, serviceinriktad och god kommunikativ förmåga.
Engagerad och brinner för uppdraget. Gillar att arbeta med kunder och i team. Affärsdriven och säljande. Flexibel, kan hantera högt tempo och snabba omväxlingar. Problemlösande och resultatinriktad.

Digital kompetens
Systemvana och förmåga att hantera flera tekniska system samtidigt (för kundärendehantering)

Arbetstiden är: 0800-1630 måndag-fredag.

Omfattning: vid behov

För att få denna tjänsten måste du ha en bisyssla på minst 50%, vara intresserad av att arbete inom kundtjänst. Vi tror att du som söker studerar på högskolan och vill arbeta vid sidan om och har god kommunikativ förmåga. Du skall behärska svenska språket.

Rekrytering sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena personal
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2021
  • Ansök senast: 12 december 2021

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024