OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservicemedarbetare
Bromöllabolagen fortsätter att utvecklas och vi hoppas att just du vill vara med på vår resa. Vi söker nu en kommunikativ och servicemedveten kundservicemedarbetare för tillsvidareanställning med placering i Bromölla.
Om tjänsten:
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta kundnära och vara den första kontakten gentemot våra kunder och hyresgäster via telefon, mail och fysiska möten i receptionen. Ansvarsområdet är brett och i ditt dagliga arbete kommer du, förutom att bemanna receptionen och svara i telefon, också att bl.a. ansvara för arbetet med kundundersökningar/kundnöjdhetsmätningar, mina sidor, sociala medier, vissa inköp, uppdatering hemsidor, planera och ta ansvar för bokningar av interna möten samt ha direkt kommunikation till kund (information, varningsbrev m.m.) m.m.
Vi tror att du som person drivs av att lösa problem, du är kommunikativ och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du tycker att det är viktigt med ordning och reda, och har en god förmåga att planera och organisera. Att möta olika människor med ödmjukhet, och alltid sträva efter att ge bästa möjliga service är för dig en självklarhet. Du trivs med att bygga förtroendefulla relationer med våra kunder och har förståelse för olika människors livssituationer och bemöter dessa med respekt. Du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och är införstådd med kravet på stort eget ansvarstagande.
För tjänsten krävs:
- Att du har minst något års erfarenhet av kundservicearbete
- Att du har en mycket god kommunikativ förmåga och att du pratar och skriver både svenska och engelska obehindrat.
- Att du har goda kunskaper i Officepaketet
- Körkort B
Vi ser det som meriterande om du tidigare arbetet med tjänsten Telenor Svara. Vi ser det också som meriterande om du har erfarenhet av att jobba med Episerver samt om du är flerspråkig utöver svenska och engelska.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående. Provanställning upp till 6 månader kan eventuellt komma att tillämpas.
På Bromöllabolagen har vi ett stående jämlikhetsarbete och ser därför gärna även kvinnliga och/eller utlandsfödda sökanden till denna tjänst.
Vilka är vi?
Bromöllabolagen är ett samlingsnamn för de kommunala bolagen Bromöllahem, Bromölla Energi & Vatten, Bromölla Fjärrvärme och Bromölla Fritidscenter. Vi arbetar tillsammans och delar funktioner och personalresurser mellan bolagen. Vi är idag totalt ca 30 st kollegor.
Din ansökan skickar du till jobba@bromollabolagen.se I ämnesraden skriver du ”Kundservicemedarbetare”. Välkommen med din ansökan senast den 13 juni 2021. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut, så vänta inte med din ansökan.