Kundstöd företag

Kundstöd företag

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är en lagspelare, älskar att arbeta i team, är lösningsorienterad och sätter kunden i fokus!
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

- Jobba med våra företagskunder och utvecklas inom företagsaffären

- Arbeta i team och vara ett stöd till RA-områdets Kundansvariga

- Utveckla befintliga och nya kunders CM-affär

- Arbeta med uppläggning av produkter och tjänster, kreditberedning och administrativa uppgifter

- Vara proaktiv och medverka på kundbesök, både i team, på egen hand och vid behov med specialister

- Vara med och nätverka och synas på lokal marknad

I denna roll behöver du:

- Ha god samarbetsförmåga och erfarenhet av att arbeta i team

- Vara engagerad, initiativrik och flexibel

- Administrativ förmåga, ha ett gott ordningssinne och vara ansvarstagande

- Stort kundfokus och servicekänsla

- Ha erfarenhet av att arbeta direkt mot kunder och gärna med företagskunder

- Kunskap och erfarenhet av kreditgivning och kunskap i bankens system, främst ASK och SYNK

- God kommunikativ och pedagogisk förmåga i tal och skrift

- Formella krav Swedsec Licens och kreditbeviljningsrätt

På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.

Bli en del av vårt team och...
få möjligheten att jobba på en växande och spännande företagsmarknad tillsammans med en stor företagsgrupp med bred kompetens, starkt affärsfokus och ett gott arbetsklimat. Som Kundstöd har du en mycket viktig roll i vardagen för Kundansvariga där du tar stort ansvar som affärsstöd i CM-frågor, hjälper till med kreditupplägg och frigör tid för Kundansvariga genom att vara större kunders vardagliga kontaktperson i löpande frågor.

Du kommer att ingå i vår Affärsområdessupport, där vårt fokus är att frigöra tid och effektivisera resten av verksamheten i vårt RA. Du som kundstöd är viktig för mig och jag ger dig utrymme för stort eget ansvar, men ställer också krav på leverans och kvalitet. Som ledare är jag prestigelös och omtänksam, samtidigt som jag är tydlig med vilket resultat jag förväntar mig”. Karin Kröger-Fliesberg, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-05-24.
Arbetsplats: Västerås

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Karin Kröger-Fliesberg, +46 76 136 74 90

SACO: Camilla Ivarsson, +46 8 58 59 44 37

Finansförbundet: Kristina Senci, +46 211 59 022

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2023
  • Ansök senast: 24 maj 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024