OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en lagspelare med en passion för affärer?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Ingå i ett kompetent team där du själv utgör en viktig del.
- Arbeta med stora företagskunder, både nationella och internationella.
- Vara proaktiv och delta på kundbesök, ibland tillsammans med kundteamet men även ordna egna besök tillsammans med bankens specialister tex CM, FX & TF.
- Utveckla befintliga och nya kunders CM affär.
- Arbeta med uppläggning av produkter och tjänster, kredithandläggning samt alla administrativa uppgifter runt affären.
- Vara kundens naturliga kontaktperson i löpande frågor.
- Arbeta i en lärande organisation där vi samarbetar och utvecklas tillsammans.
I denna roll behöver du:
Du är en lagspelare med en positiv framtoning och har starkt affärsdriv. Utöver det krävs:
- Mycket goda kunskaper i Excel, Word, och Power Point.
- Administrativ förmåga.
- Ha ett starkt engagemang, vara initiativrik och ha en hög drivkraft.
- Kundfokus och servicekänsla.
- Erfarenhet från arbete på kontor eller kundcenter, med företagskunder är ett plus.
- Meriterande om du har jobbat med krediter.
- Ha en mycket god samarbetsförmåga och tycka om att interagera med människor.
- Ett gott ordningssinne och vara flexibel.
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i ett rörligt ersättningsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
Få möjligheten att arbeta med bankens mest spännande kundsegment! Som Kundstöd kommer du att täcka 3 -5 st Kundansvariga och deras portföljbolag. Härutöver kommer du ha ansvaret för att följa upp kundernas prestation, utveckla befintliga och nya kunders CM affär och vara kundens naturliga kontaktperson i löpande frågor. Du kommer också att vara proaktiv och delta på kundbesök, ibland tillsammans med kundteamet men även ordna egna besök tillsammans med bankens specialister tex CM, FX & TF.
Hos oss är det full fart och stort fokus på att göra affärer. Det finns goda möjligheter att utvecklas och ta för sig i en miljö med hög förändringstakt.
Jag har en stark tro på att den som ger mycket får mycket tillbaka och att samarbete är viktigt för såväl resultat som att trivas och ha roligt på jobbet." Magnus Pallin, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-03-24.
Arbetsplats: Luleå, Skellefteå, Umeå, Sundsvall, Östersund, Gävle, Falun
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Magnus Pallin +46 60 168 372
SACO: Henrik Joelsson
Finansförbundet: Jesper Johansson +46 60 535 455
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.