Kundstöd till HRM Software

Arbetsbeskrivning

HRM Software har idag Sveriges senast utvecklade HR-/ lönesystem för stora organisationer. Systemet hanterar lön, personella resurser samt tid och bemanning. Innovativt, personligt och tillgängligt – precis som ett HR-/ lönestöd ska vara. Läs gärna mer på hrmsoftware.se

Vi är ett snabbväxande företag som just nu söker ytterligare en medarbetare för att på ett engagerat, personligt och tillgängligt sätt kunna fortsätta leverera samma goda kvalité och service till våra kunder. I våra nya moderna lokaler i gamla lokstallarna erbjuder vi dig en inspirerande arbetsmiljö och en positiv framåtblickande företagskultur.

Vill du arbeta i ett företag som får människor och företag att växa? Vi söker dig som antingen har erfarenhet från lönehantering och tycker om att leverera kvalificerad kundservice alternativt dig som har ett brinnande intresse för teknisk rådgivning och som drivs av att lösa problem.

Dina arbetsuppgifter
För denna tjänst finns två alternativa profiler. Om du har tidigare erfarenhet från lönehantering blir din främsta uppgift blir att supportera kunderna genom att felsöka och analysera deras ofta komplexa frågeställningar. Om du har tidigare erfarenhet från teknisk rådgivning blir din främsta uppgift att stötta upp och coacha dina kollegor inom det tekniska området för att de ska kunna hjälpa sina kunder på bästa sätt.

Oavsett vilken roll du passar för kommer du själv att ta ansvar över att lösa de frågeställningar våra kunder har och vidta åtgärder enligt avtal. Genom en nära dialog med kollegor inom HRM hittar du vägar för att på bästa vis stötta kunden. I rollen ingår även vissa administrativa arbetsuppgifter så som fakturering och dokumentation av alla ärenden.

Din profil
För att lyckas på vår kundsupport krävs att du är affärsdriven och har förmågan att bygga förtroendefulla relationer såväl internt som externt. Du sätter alltid kunden i fokus och drivs av att hitta nya lösningar.

Du har antingen erfarenhet från lönehantering, med fördel från en systemförvaltande roll, alternativt några års erfarenhet från teknisk rådgivning. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att hålla i utbildningar. Du som har erfarenhet av både lönehantering och teknisk rådgivning är extra intressant för tjänsten.

Är du en nyfiken person som vill arbeta med några av Sveriges största organisationer? Då kan vi erbjuda dig ett spännande uppdrag i ett expansivt och konkurrenskraftigt företag som är måna om sina anställda.

Vi har i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök med CV och personligt brev via www.onepartnergroup.se. Vid frågor kontakta gärna rekryteringskonsult Gabriella Leske på 0470-32 38 32. Sista ansökningsdag är den 5 mars.

Kontaktpersoner på detta företaget

Gabriella Leske

Sanna Andersson
0470-323833
Linn Isberg

Cornelia Gustafsson
0470-323834
Linn Isberg
0470-323837
Sanna Andersson

Mats Ekenstam

Linn Isberg

Gabriella Leske
0470-32 38 32
Vanja Winroth
0470-323838

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnepartnerGroup Sydost AB Växjö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 10 februari 2017

Besöksadress

Storgatan 30, Växjö
None

Postadress

Storgatan 30
Växjö, 35231

Liknande jobb


23 december 2024

System Manager to Boliden Group

System Manager to Boliden Group

23 december 2024

Team coach/Systemförvaltare

Team coach/Systemförvaltare

20 december 2024

Systemförvaltare, Tjänsteområde HR och Lärande

Systemförvaltare, Tjänsteområde HR och Lärande

20 december 2024