Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Strålfors, som ägs av svenska Posten, är ett IT-fokuserat Business-to-Businessföretag med grafisk tradition, verksamt med helhetslösningar inom området informationsöverföring.Strålfors utvecklar, producerar och levererar system, tjänster och produkter för effektiv kommunikation av affärskritisk information.Koncernen, som omsätter 3,9 miljarder SEK, har tillverkning i 8 länder och 2300 anställda.Affärsområdet Informationslogistik erbjuder tjänster och produkter för informationsöverföring bestående av print och kuvertering, personalisering av plastkort, elektronisk betalningsförmedling, e-kommunikation samt logistikslösningar.Informationslogistik har möjlighet att hantera kundens hela utdata (output management) och kan hantera och distribuera den på många olika sätt.Det ger möjlighet att anpassa och personalisera kommunikationen så den integreras till verksamhetens krav och kundernas behov.Till Kundservice inom Affärsenheten OM (output management) söker vi nu två Kundsupport med vilja och förmåga att bidra till goda kundrelationer och affärsmässiga framgångar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av *att samordna, bevaka och återkoppla den dagliga driften av produktionssatta kundlösningar *daglig kundkontakt *att skapa och uppdatera rutiner i produktionssystemet samt säkerställa att rutinerna stämmer överens med verklig produktion så att kvalitet kan upprätthållas *framtagning av nytt kundunikt insatsmaterial *att bevaka och uppdatera saldo samt initiera och verkställa lagerpåfyllning av insatsmaterial Då vi kallar till intervjuer löpande under ansökningstiden, tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Strålfors Svenska AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 9 januari 2009
  • Ansök senast: 23 januari 2009

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010