OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Primary Base Company
Starta året med att hitta rätt i karriären, var med på en helt unik och häftig resa, bygga framtidens norm att söka jobb och samtidigt bygga kundrelationer. Higher är ett helt nytt rekryteringsverktyg på marknaden som förenklar för kandidater att söka jobb direkt i mobilen samtidigt som arbetsgivare har möjlighet att nå en större bredd av kandidater. Vi befinner oss nu i en snabbrörlig bransch och behöver ständigt vara på tårna. Det som är extra roligt är att det medför möjlighet att självständigt påverka processer och rutiner.
Just nu söker vi på Higher dig som vill vara med och bygga upp vår kundsupport, du kommer vara en viktig del i bolaget med stor fokus på kundservice där du främst möter våra kunder via telefon och mail.
Dina dagar kommer bestå av:
- Hantera inkommande ärenden från våra externa kunder men även internt som har frågor/ behöver hjälp med Higher verktyget. Allt från teknisk support till vägledning kring hur man bäst publicerar utannonserade tjänster.
- Presentera befintlig funktionalitet och det som löpande utvecklas både externt och internt
- Lägga upp våra nya kunder i systemet
- Utbilda kunder så att dom smidigt och enkelt kommer igång med sitt nya rekryteringsverktyg
Vi söker dig som:
- Har minst 2 års inom Kundtjänst, Backoffice alternativt 1st/ 2nd linesupport
- Erfarenhet av att arbeta i olika system
- Du är lyhörd, pedagogisk och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift
- Flytande i Svenska samt Engelska både tal och skrift
Vidare tror vi att du har en stark vilja att lära nya områden och proaktivt söker ny information när svaren inte finns tillgängliga. I denna roll värdesätter vi framförallt de personliga egenskaperna högt, att du är en problemlösare, god social förmåga och en riktig lagspelare men även älskar att vara självständig där du fattar egna beslut och tar kontroll över din tid.
Sök redan idag smidigt och enkelt via mobil utan CV and Personligt brev. Intervjuer sker löpande då vi söker någon omgående.
Starta året med att hitta rätt i karriären, var med på en helt unik och häftig resa, bygga framtidens norm att söka jobb och samtidigt bygga kundrelationer. Higher är ett helt nytt rekryteringsverktyg på marknaden som förenklar för kandidater att söka jobb direkt i mobilen samtidigt som arbetsgivare har möjlighet att nå en större bredd av kandidater. Vi befinner oss nu i en snabbrörlig bransch och behöver ständigt vara på tårna. Det som är extra roligt är att det medför möjlighet att självständigt påverka processer och rutiner.
Just nu söker vi på Higher dig som vill vara med och bygga upp vår kundsupport, du kommer vara en viktig del i bolaget med stor fokus på kundservice där du främst möter våra kunder via telefon och mail.
Dina dagar kommer bestå av:
- Hantera inkommande ärenden från våra externa kunder men även internt som har frågor/ behöver hjälp med Higher verktyget. Allt från teknisk support till vägledning kring hur man bäst publicerar utannonserade tjänster.
- Presentera befintlig funktionalitet och det som löpande utvecklas både externt och internt
- Lägga upp våra nya kunder i systemet
- Utbilda kunder så att dom smidigt och enkelt kommer igång med sitt nya rekryteringsverktyg
Vi söker dig som:
- Har minst 2 års inom Kundtjänst, Backoffice alternativt 1st/ 2nd linesupport
- Erfarenhet av att arbeta i olika system
- Du är lyhörd, pedagogisk och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift
- Flytande i Svenska samt Engelska både tal och skrift
Vidare tror vi att du har en stark vilja att lära nya områden och proaktivt söker ny information när svaren inte finns tillgängliga. I denna roll värdesätter vi framförallt de personliga egenskaperna högt, att du är en problemlösare, god social förmåga och en riktig lagspelare men även älskar att vara självständig där du fattar egna beslut och tar kontroll över din tid.
Sök redan idag smidigt och enkelt via mobil utan CV and Personligt brev. Intervjuer sker löpande då vi söker någon omgående.