Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer.Selecta finns representerat i 24 länder.I Sverige finns Selecta på 36 orter och har ca 500 anställda.Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa. Selecta söker vikarie till vår Kundsupport Vi behöver en ersättare på halvtid under minst sex månader med möjlighet till förlängning.Jobbet är inriktat på att ta emot samtal från våra kunder och då främst gällande samtal gällande fel på våra kaffeautomater.Registrera detta fel och skicka detta fel vidare i vår organisation till en tekniker som kan åtgärda felet.Huvuddelen av arbetet innebär att löpande ta emot samtal från våra kunder.Du bör vara noggrann, tycka om att tala telefon och att ge service.Det är också viktigt att du har förmåga att förklara, har ett vänligt bemötande, lätt för att lära tycker om att samarbeta med andra.Har du en situation där du kan hoppa in med kort varsel för att vikariera under en period på halvtid så är detta rätt jobb för dig. Välkommen med din ansökan snarast, dock senast den 2009-09-10.

Kontaktpersoner på detta företaget

Technical Development Manager Jonas Pehrsson
0709858652
Service Manager Staffan Svennberg
+46709858681
regional Försäljningschef Niklas Nilsson

tf. Service Manager Fredrik Janebjer
070 985 80 62
Service Manager Filip Hedblom
0709858612
Area Manager Public Vending Nordic Torbjörn Sahlman
0709858533
Service Manager Finn Bodén
0709858982
Service Manager Conny Karlsson
0709858902
Service Manager Finn Bodén
0709858982
Service Manager Ulrika Jonsson
0709858402

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Selecta AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 28 augusti 2009
  • Ansök senast: 10 september 2009

Besöksadress

Ostmästargränd 5
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 12090

Liknande jobb