OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Codeq AB är en helhetsleverantör inom rekrytering, kompetensförsörjning och coaching.
Rekryteringen i denna tjänst sköts utav Codeq och arbetsgivaren har i detta skede valt att vara konfidentiell.
Arbetsuppgifter
Du kommer att bli lite av spindel i nätet i vårt företag då du både har mycket kundkontakter och interna kontakter i ditt arbete. Dina uppgifter blir orderregistrering, beredning, produktionsplanering, En viktig del är att vidareutveckla produktionsplanering och att förbättra arbetssättet i vårt affärssystem.
Kvalifikationer och personliga egenskaper
Vi söker dig med hög kompetens inom kundsupport ,logististik, och produktionsberedning. Några års erfarenheter från liknande tjänst och från tillverkande företag är en bra grund för att lyckas.
Hög kompetens inom affärssystem är en självklarhet och goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.
Då du blir en nyckelperson i företaget ställer tjänsten krav på att du är en bra kommunikatör med hög samarbetsförmåga där du ur ett helhetsperspektiv hanterar verksamhetens olika intressen. Ditt arbetsätt bör kännetecknas av kommunikation, service, struktur, noggrannhet, effektivitet och hög problemlösningsförmåga.
Arbetstider: Heltid (dagtid)
Anställningsform: Tillsvidare
Placeringsort: Sävsjö kommun.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Ansökan: Tjänsten söker du senast 2016.09.06 direkt på www.codeq.se.
Frågor om tjänsten besvaras av Codeq, Sören Holmlind 0515 - 128 00. Löpande urval tillämpas, din ansökan behandlas konfidentiellt.