OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Strålfors, som ägs av Posten Norden AB, är ett IT-fokuserat Business-to-Businessföretag med grafisk tradition, verksamt med helhetslösningar inom området informationsöverföring.Strålfors utvecklar, producerar och levererar system, tjänster och produkter för effektiv kommunikation av affärskritisk information.Strålfors, som omsätter 3,8 miljarder SEK, har tillverkning i 8 länder och cirka 2000 anställda.Affärsområdet Informationslogistik erbjuder tjänster och produkter för informationsöverföring bestående av print och kuvertering, personalisering av plastkort, elektronisk betalningsförmedling, e-kommunikation samt logistiklösningar.Informationslogistik har möjlighet att hantera kundens hela utdata och kan hantera och distribuera den på många olika sätt.Det ger möjlighet att anpassa och personalisera kommunikationen så den integreras till verksamhetens krav och kundernas behov.Genom att erbjuda kundanpassade lösningar inom marknadskommunikation och administrativ kommunikation hjälper vi våra kunder att fokusera på sin kärnverksamhet. Till Kundservice inom Mail & Card Solutions söker vi nu två personer med vilja och förmåga att bidra till goda kundrelationer och affärsmässiga framgångar i rollen som Kundsupport.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av - att samordna, bevaka och återkoppla den dagliga driften av produktionssatta kundlösningar - daglig kundkontakt - att skapa och uppdatera rutiner i produktionssystemet samt säkerställa att rutinerna stämmer överens med verklig produktion så att kvalitet kan upprätthållas - framtagning av nytt kundunikt insatsmaterial - att bevaka och uppdatera saldo samt initiera och verkställa lagerpåfyllning av insatsmaterial Välkommen med Din ansökan senast den 21 maj 2010 via vår hemsida www.stralfors.se/Information-Logistics/Karriar/Lediga-platser/