OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Är du förtroendeingivande, strukturerad och har god samarbetsförmåga? Har du en fallenhet för service och är duktig på att se kundens behov? Då har vi tjänsten för dig!
Vi växer och är i behov av ytterligare personer till vår kundsupport. Vi är i stark tillväxt, har en positiv företagskultur och medarbetarnöjdhet i världsklass. Med många unga medarbetare gillar vi ett högt tempo där alla är med och tar ansvar. Vi ser det som en självklarhet att alla hos oss bidrar med ideer som gör att vår kundupplevelse blir bättre.
En vanlig arbetsdag
Som medarbetare på vår kundsupport är det din uppgift att hjälpa våra kunder med både tekniska och administrativa frågor. Du kommer att ha många dagliga kundkontakter via såväl telefon som e-post och i viss mån även chat eller sociala medier. I varje kundkontakt gäller det att överträffa kundens förväntan.
Utöver dina kundkontakter ingår även administrativa uppgifter, uppföljning av dina tidigare kundärenden, orderhantering samt daglig kontakt med övriga delar i vår verksamhet. På kundsupport har du en mycket bred roll vilket vi tror att du gillar.
Vi söker personer som gillar att jobba och vill vara med och bidra till att Alert Alarm stärker sin position som världens bästa hemlarm inom vårt segment. På vägen utlovar vi roliga arbetsdagar med mycket skratt!
Vi tar inte emot ansökningar via mail p.g.a. GDPR.
Välkommen att söka tjänsten!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Hoff
Patric Burstein
+46 735 00 00 30
Susanna Hellgren
0721606602
Kalle Leffler
Niklas Karlsson
Cassandra Malmqivst
073-8233233