Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Vi söker en person som vill vara med på en förändringsresa på ett större bolag inom hälsa och som brinner för kundservice och produktsupport.

Din arbetsroll

I den här rollen blir du filtret mellan förtagets externa kundtjänst och produktcheferna, de frågor kundtjänst inte har svar på går vidare till dig innan de når produktcheferna. Du kommer även att ansvara över att besvara de produktfrågor som kommer in via företagets olika mailkonton. Du behandlar frågor från konsumenter, kunder och återförsäljare, det är högt och lågt men informationen finns att söka upp och du kommer långt på att vara "street smart".

Du kommer att vara en uppskattad kollega med många kontaktytor med företagets olika funktioner.

Företaget befinner sig i en expansiv fas där nya arbetssätt och rutiner formas. Det här är en ny roll och för dig som vill kommer det finnas möjlighet att påverka ditt arbetssätt och även ta dig an fler arbetsuppgifter med tiden.



Om företaget och teamet

Alla våra team och verksamheter delar samma dynamiska, entreprenöriella kultur, vilken definieras av kommersiell insikt och förmågan att agera snabbt och handlingskraftigt.

Vi uppmuntrar alla till att vara nyfikna och våga tänka i nya banor. Det är så vi upptäcker möjligheter som våra konkurrenter inte ser eller väljer att inte agera på.

Vi arbetar tvärfunktionellt och uppmuntrar utbyte av idéer.

Vi växer tillsammans. Vi vill fortsätta vara ett sammanhållet företag där människor känner anknytning till varandra, motiveras av våra målsättningar och inspireras av våra värderingar.



Din profil

För att lyckas i rollen har du tidigare arbetat med service, antingen i en säljande roll eller i en kundtjänst. Har du arbetat på apotek eller på annat sätt med hälsoprodukter är det starkt meriterande. Att du har ett intresse för hälsa är en förutsättning för att du ska kunna göra ett bra jobb i den här rollen.

Du gillar att hitta nya arbetssätt och vara med och påverka. I en tidigare roll har du haft eget ansvar och lärt dig prioritera både tid och arbetsuppgifter.

Som person är du social, pigg, glad och positiv och du har inställningen att "det här löser vi" istället för att se problem.

Funktionen är för den svenska marknaden men företagsspråket är engelska. Du bör därför kunna uttrycka dig i tal och skrift även på engelska.

Vi ser att det är av största vikt att dina personliga egenskaper och värderingar överensstämmer med företagets då det är ett bolag med stark kultur och sammanhållning.



Tjänsten

Placeringsort: Stockholm
Start: Mitten på augusti
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: Heltid, dagtid, måndag - fredag med tillämpad flextid
Lön: Individuell lönesättning tillämpas

Tjänsten är ett så kallat hyrköp vilket innebär att du initialt anställs av Maxkompetens där planen är att du blir övertagen av vår kund efter ca 6 månader.

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sandra Jarsäter på

Vi genomför intervjuer löpande och tjänsten kan tillsättas tidigare än sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 maj 2021
  • Ansök senast: 15 juni 2021

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


23 december 2024