OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Össur har sin kompetens inom utveckling, produktion och försäljning av ortopediska hjälpmedel och lösningar. För oss på Össur är 'Life Without Limitations' mer än en slogan. Det har varit vårt motto och ledord i mer än 40 år. Vår strävan är att tillsammans med yrkesverksamma inom ortopedi hitta optimala lösningar som både underlättar det dagliga arbetet och ger förutsättningar för bästa möjliga kliniska resultat. Össur är ett värderingsstyrt företag samt sedan 2009 börsnoterat på NASDAQ OMX i Köpenhamn. Just nu söker dem en Kundsupport på ett vikariat till deras team, urval och intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag!
Din roll
Gillar du att arbeta i en social roll, ta egna initiativ och ha stort eget ansvar? Vill du vara med och göra skillnad för andra? Då kan jobbet som kundsupport hos Össur Nordic vara jobbet för dig!
Össur Nordic erbjuder dig ett socialt arbete i en intressant bransch som gör skillnad för andra! I rollen som kundsupport kommer du vara personen som kunder och säljare i norden kontaktar där fokus ligger på att ge god service och överträffa förväntningarna.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara:
- Orderhantering
- Besvarande av supportfrågor för både kunder och säljare via telefon och mail
- Lättare fakturahantering
- Diverse administration
Omfattning: Heltid
Start: Mitten av augusti 2021
Plats: Kista, möjligt till att arbeta hemifrån
Arbetstider: Måndag - fredag 08.00 till 16.30
Anställningsform: Tjänsten är ett vikariat på 12 månader. Du kommer under denna period vara anställd hos oss på Clevry men arbeta hos Össur under hela perioden.
Din profil
Våra önskemål till dig:
- Erfarenhet av servicebranschen, kundsupport eller motsvarande
- Tar gärna ansvar och initiativ. Du är flexibel och har en god prioriteringsförmåga.
- Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift där det är meriterande om du även behärskar dem nordiska språken.
Till denna tjänst söker vi en person som är i början av ens karriär och vill få meriterande erfarenheter i kundsupport och administration. Erfarenheten är inte det viktiga utan vi vill hitta rätt person som platsar i teamet då du kommer få en gedigen introduktion för att kunna komma in i rollen på bästa möjliga sätt. Vi tror att du har arbetat serviceinriktat tidigare och vill gärna utvecklas inom detta.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)