Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare, vikariat!

Är du driven, engagerad och serviceminded och har erfarenhet av kundsupport? Då kan den här tjänsten vara något för dig!Just nu söker vår kund i Värnamo efter en kundtjänstmedarbetare till ett uppdrag med start omgående.

Om tjänsten Du kommer att ingå i ett säljteam där det övergripande målet är att säkerställa högsta servicegrad och en effektiv hantering av inkommande kundorder. Förutom att du brinner för att ge service innebär rollen som kundsupport att ta hand om kundorder, stämma av priser, läsa in leveransplaner, stämma av leveransdatum, hantera beställningar och vara koordinator för inkommande kundfrågor. I arbetsuppgifterna ingår även att jobba med kundupplägg, tullhandlingar, transportbokningar och kreditförsäkringar. Det förekommer även till viss del inköpsarbete riktat mot kundens specifika behov för att nå en helhetslösning. Hanteringen av order kan t ex innebära registrering, bekräftelse, saldouppdatering, leveransbevakning, prognosgenomgång med en övervägande hög frekvens av inkommande mejl med frågor att åtgärda/besvara. Internt samarbetar du framför allt med våra säljare/KAM och kollegor på inköp.

Det här är ett konsultuppdrag med start omgående. Du kommer att vara anställd av Junic AB men arbeta hos vår kund.
Tjänsten är ett vikariat på 3-6 månader och på heltid.
Placeringsort: Värnamo
Din profil Vi söker dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter och har du erfarenhet av arbete i automatiserade flöden som EDI eller VMI är det meriterande. Tillsammans med ett serviceinriktat arbetssätt och starkt kundfokus kräver rollen en skicklig administrativ och kommunikativ förmåga. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och på engelska samt att du är en van användare i Office-paketet. Vi arbetar i affärssystemet Jeevs.
Meriterande om du har erfarenhet av EDI eller VMI.

ANSÖKAN Urval och intervjuer sker löpande och vi rekommendera därför att söka tjänsten redan nu. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.junic.se. Har du några frågor är du välkommen att ringa Outi Mäkinen Fränberg 0371-830 60. Välkommen med din ansökan! VÅRT FÖRETAG Junic AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag med lokal närvaro. Vi hyr ut och rekrytera till både stora och små företag. Vår verksamhet genomsyras av ett brinnande engagemang att förverkliga din dröm om ett nytt arbete. Vi erbjuder ett stort urval av jobbmöjligheter, oavsett i vilken fas i livet du befinner dig. Våra kontor finns i Gislaved och Tranemo. Läs gärna mer om oss på www.junic.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Susann Lothian

Carolina Håkansson
0371-830 53
Niclas

Niklas Andersson

Nadja Persson
0762415621
Outi Mäkinen Fränberg
0722003107

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Junic AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2021
  • Ansök senast: 27 juni 2021

Besöksadress

Baldersvägen 39 B 33235 Gislaved
None

Postadress

Baldersvägen 39 B
Gislaved, 33235

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024