OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är Dream, vi vill vara med och skapa framgång för alla - våra kunder, medarbetare och vårt företag. Med flöde som ledord i allt vi gör, både inom logistiken för våra kunder och en inkluderande arbetsplats för våra medarbetare. Hos oss är inspiration och glädje lika viktigt som hårt slit. Vi värdesätter att arbeta tillsammans i en flexibel miljö, för att uppnå mål gemensamt. Vi söker nu fler stjärnor till vårt team på Kundsupport.
Om tjänsten
På avdelningen kommer du att arbeta med att hjälpa våra företagskunder på bästa sätt. Här har vi daglig kontakt med våra företagskunder via mail och telefon. Den dagliga kontakten med våra kunder kan handla om transportbokningar, generella frågor om våra partners lagerhållning och kontakt med dem inför kommande inventeringar. Övrig administration internt kan förekomma vid behov.
Om dig
Vi söker dig som brinner för service och att göra det lilla extra för att hjälpa kunden på bästa sätt.
För att lyckas i rollen behöver du vara mycket serviceminded och lösningsorienterad. Viktigt är också att du är noggrann, strukturerad vid varje ärende. Du har datavana och har lätt för att lära nya system, du är heller inte rädd för att lyfta på luren. Vi sätter stor vikt vid personlighet och söker en positiv och flexibel medarbetare som kommer bli en viktig del av vårt team.
Du har minst 1 års erfarenhet inom liknande yrke och då gärna inom logistik. Meriterande om du har arbetat med frakt, farligt gods eller har någon typ av utbildning inom detta.
Praktisk information
Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag 08.00-17.00.
Tjänsten är på 100% och tillträde sker enligt överenskommelse.
Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan till oss!
Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor kring tjänsten välkomnas till Elin Rubin, på mail elin.rubin@dreamlogistics.se
Sista ansökningsdag är 30 september.
Vi ser fram emot din ansökan!