OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vår kund växer och behöver förstärka sitt kundservice-team med en ny stjärna inom kundservice! Brinner du för att leverera förstklassig service med kunden i fokus? Trivs du i en kombinerad roll med kundservice och administration där du får möjlighet att ta stort ansvar? Här erbjuds en möjlighet att vara en del av ett team med högt i tak, stort engagemang och driv. Du blir en del av att förse vår kunds kunder med livsviktiga produkter som t.ex skyddskläder & PPE, förbrukningsvaror och vårdsortiment.
Start omgående för uppdrag tom. sista oktober 2022, med god möjlighet till förlängning.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Om företaget
Kundserviceteamet i Göteborg består av 12 kollegor som arbetar i nära samarbete för att nå bästa resultat. Hos kunden är det högt i tak och du erbjuds stora möjligheter att ta ansvar, utvecklas och visa vad du går för!
Arbetsuppgifter
Du ansvarar för den dagliga kontakten tillsammans med teamet och hanterar inkommande samtal, chatt och mail i olika IT-system såsom SAP.
Du löser problem, jobbar nära kunderna och har kontakt med våra interna och externa partners. Du deltar också aktivt i förbättringsarbete så att kundens ska kunna utvecklas och fortsätta leverera högklassig kundnöjdhet. Exempel på arbetsuppgifter är bland annat orderhantering, reklamationsärenden och frågor kring artiklar. Genom högt engagemang och god service är du med och bidrar till kundens förbättringsarbete för att företaget ständigt ska utvecklas och bli bättre.
Kvalifikationer
Vi tror att du, precis som vår kund, sätter hög prestige i att göra allt som går för att göra kunden nöjd. Det ska vara enkelt för kunden. För att trivas i rollen tror vi att du har stort engagemang för kunden och ett driv att alltid leverera hög service.
Du trivs i en roll där du får ta stort ansvar, arbeta effektivt och du tycker om att arbeta i system och ser alltid till att hitta lösningar på problem.
Krav
• Goda datorkunskaper
• Svenska flytande i tal och skrift
• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av kundservice
Övrigt
Start: omgående eller enligt överenskommelse
Anställning: Konsultanställning hos KFX HR-partner
Arbetstid: Måndag-Fredag 07.30-16
Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag!
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du kan komma att få genomföra olika personlighets- och kunskapstester i denna rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00