OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du ett sinne för detaljer och intresse av att hjälpa andra människor? Är du lyhörd, kommunikativ och strukturerad? Drivs du av att ge toppklassig service över
telefon och jobba i en administrativ roll? Vill du utvecklas i din roll som kundsupport? Vi söker just nu 30 engagerade personer som trivs i kundkontakt och vill arbeta på en attraktiv myndighet i centrala Stockholm.
Omfattning: Heltid, med start i mars och med en uppdragslängd på minst 6 månader, där det finns
möjligheter till förlängning
Arbetstiderna är vardagar 8.00-16.30 med 30 minuters lunch.
Arbetsbeskrivning:
Hit välkomnas du av trevliga kollegor som kommer ge dig en gedigen introduktion till arbetet. Du
kommer att bli en del av ett team bestående av andra engagerade medarbetare med blandade
erfarenhet. I rollen som kundsupport kommer du tillsammans med andra ansvara för att finnas
behjälplig och ge privat personer professionell service och vägledning via telefon och mejl. Din uppgift blir att
besvara kunden och registrera ärenden i system.
Ansvarsområden
Besvara inkommande samtal och mejl
Ditt ansvar är att finnas tillgänglig och hantera privat personers ärende genom att bland annat erbjuda råd och vägledning
Kvalifikationer
Här behöver du:
Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Erfarenhet från servicebranschen, så som kundmottagning
Goda datorkunskaper
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du öppen, positiv och initiativtagande. Du
trivs i en omväxlande roll och tar gärna tag i det som behövs. Andra beskriver dig ofta som hjälpsam,
lämnar man något till dig så kan man räkna med att det blir gjort och dessutom riktigt bra. Det har
troligen med ditt noggrannhet att göra, du trivs helt enkelt när det är ordning och reda. Men visst kan
du också vara flexibel om det behövs. Är du dessutom professionell, proaktiv, utåtriktad och med en
ljus syn på arbetet? Då kommer du att trivas i teamet.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och
eftersträvar mångfald.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044