OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
.
Till ett uppdrag på initialt 6 månader med goda möjligheter till anställning/övertag hos kund söker vi nu en tillmötesgående och positiv person.
Det aktuella företaget är ett stort bolag som är välkänt inom sin industri och är beläget i Göteborg men finns över hela världen. Vi söker dig som har erfarenhet av att ha jobbat med kundtjänst i minst 1-2 år men vi kommer också lägga stor vikt på personlighet då den är avgörande för att man ska göra bra ifrån sig i denna roll. Det finns, efter avslutad utbildning, möjlighet att jobba hemifrån till viss del om så önskas. Efter att man jobbat ett halvår som konsult ute hos kund finns det goda chanser till förlängning/övertag av kund.
Du kommer att ge support till företagets kunder i Sverige via telefon, mail och chatt och det är ett krav att du behärskar svenska språket flytande i både tal och skrift. Vidare kommer du att jobba med sedvanliga arbetsuppgifter inom kundtjänst så som uppföljning och registrering.
I övrigt söker vi en person som gillar att ge service och hitta flexibla lösningar med kunden i fokus; du har en service-minded approach i allt du gör och för dig kommer det naturligt att stå till tjänst för andra människor. Det är också viktigt att man är ordningsam och noggrann då man givetvis kommer ha rutiner/processer att utgå ifrån och förhålla sig till. För att lyckas i rollen behöver du också ha god datavana och kunna multitaska med telefon och dator utan problem.
Vi behandlar ansökningar löpande så skicka gärna in din ansökan omgående, välkommen med din ansökan!
Sökord: Helpdesk, Help Desk, Helpdesktekniker, Supporttekniker, Service Desk, Helpdesktekniker/supporttekniker, Kundtjänstmedarbetare