Kundsupport

Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta med kundsupport hos vår samarbetspartner i Ludvika. Anställningen är ett konsultuppdrag med start omgående. Som kundsupport medarbetare är du ansvarig från beställning mottagen, tills leverans är klar och betalning mottagen. Du arbeta med en portfölj av globala kunder, interna såväl som externa. Du Ser till att prestationer är i toppklass, pålitliga och helst överträffar kundernas förväntningar. Samarbeta nära tvärfunktionellt med andra avdelningar såsom försäljning, eftermarknad, ekonomi, planering, produktion, design och SCM. Du kommer att bidra i vår strävan efter ständiga förbättringar av våra processer.


För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV. Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-09-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta johanna.rodell@randstad.se. 


För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 


Randstad Professional är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet. 



Ansvarsområden
Ansvarsområden:
Hantera en portfölj av globala kunder, både internt och externt.
Ansvarig från mottagande av order till leverans och betalning.
Nära samarbete med andra avdelningar såsom försäljning, eftermarknad, ekonomi, planering, produktion, design och SCM.




Kvalifikationer
Vi söker någon som:
Är drivande, serviceinriktad och välorganiserad.
Teamorienterad, kommunikativt skicklig och uppskattar att arbeta med människor.
Är intresserad av tekniska och kommersiella aspekter av affärsverksamhet.
Har akademisk bakgrund inom företagsekonomi, teknik, logistik och/eller arbetslivserfarenhet inom nämnda områden.
Flytande engelska, både skriftligt och muntligt, är ett krav. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Svenska är obligatoriskt.




Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 september 2024
  • Ansök senast: 30 september 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb