OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för uthyrning en medarbetare inom kundsupport till ett tillverkande företag i Malmö.
Som kundsupport ingår man i säljteamet och ansvarar för inkommande samtal, orderhantering och support till kunderna. Man jobbar nära företagets säljare och bistår dem i deras dagliga arbete.
Arbetsbeskrivning:
- Ge support till våra kunder genom att ta emot inkommande supportärenden via telefon och e-post-
- Ta emot kundorder som kommer in vi telefon/fax och e-post
- Registrera order i affärssystemet Pyramid
- Upprätta reklamationer vid avvikelser i beställningar
- Ansvara för prioritering av ärenden, göra grundläggande felsökningar och se till att alla ärenden avslutas
- Vara behjälplig vid framtagning av säljmaterial
Du som söker har tidigare erfarenhet av liknade arbetsuppgifter, gärna inom byggsektorn. Du har mycket goda datorkunskaper. Det är meriterande om du tidigare jobbat i affärssystemet Pyramid. Du är flytande på svenska både i tal och i skrift och har goda kunskaper i engelska. Kunskaper i danska är meriterande. Du är en flexibel person med förmågan att arbeta självständigt. Vi håller ett högt tempo med många bollar i luften så det är viktigt att du är stresstålig.
Tjänsten är på heltid med tillträde omgående. Jobbet startar som en inhyrning med goda chanser till anställning på företaget. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Åsa Süllmann på Standby Workteam AB, 0766- 35 14 64. Välkommen med din ansökan via vår hemsida http://www.standbyworkteam.se/ansokan.php
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816