Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Medarbetare till Kundsupport inom Payment, AO Informationslogistik som har ambitionen att ge bästa möjliga support till våra anslutna butiker Affärsenheten Payment inom Strålfors Informationslogistik driver system och tjänster för insamling och behandling av transaktioner för kontokort, presentkort och bonuskort.Payment består av ett 45-tal medarbetare och fortsätter nu expansionen och söker nu därför ytterligare medarbetare till verksamheten i Nacka.För Payment är kundsupport en viktig del av affärs-verksamheten varför satsningar sker på att utveckla kvaliten på supportfunktionen och dess medarbetare.Vi söker nu medarbetare till Kundsupport Du ansvarar för .telefonsupport till Payments kunder och partners kring frågor om drift och administration vid kortbetalningar .stöd och support till kollegor inom framför allt Payments driftorganisation I din roll .rapporterar du till Förvaltningschefen, Birgitta Kullenberg Vi vänder oss till dig som har .3 årig gymnasial utbildning .erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter samt PC-vana .goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt gärna ytterligare något skandinaviskt språk .erfarenhet av kortapplikationer och teknikintresse av nätverk och kommunikation är meriterande Som person är du .proaktiv, engagerad och kan bidra till att skapa öppenhet och förtroende .utåtriktad, kan samarbeta och tycker om att ingå i en gemenskap .flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och -prioriteringar .noggrann, strukturerad och kan arbeta mål- och resultatinriktat Strålfors arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden Din placeringsort är Strålfors lokaler i Stockholm Anställningsform är tillsvidareanställning på heltid.Viss förskjuten arbetstid kan bli aktuellt.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010