OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Strålfors är ett IT-fokuserat Business-to-Businessföretag med grafisk tradition, verksamt med helhetslösningar inom området informationsöverföring.Strålfors utvecklar, producerar och levererar system, tjänster och produkter för effektiv kommunikation av affärskritisk information.Koncernen omsätter 3,5 miljarder SEK och har verksamhet i 7 länder med 2100 anställda.Strålfors är helägd dotterkoncern till Posten AB.Affärsområdet Informationslogistik erbjuder tjänster och produkter för informationsöverföring bestående av print och kuvertering, personalisering av plastkort, elektronisk betalnings¬förmedling, e-kommunikation samt logistikslösningar.Informationslogistik har möjlighet att hantera kundens hela utdata (output management) och kan hantera och distribuera den på många olika sätt.Det ger möjlighet att anpassa och personalisera kommunikationen så den integreras till verksamhetens krav och kundernas behov.Vi har nu behov av ytterligare en medarbetare till OM Kundservice som Kundsupport.Du ansvarar för att samordna, bevaka och återkoppla den dagliga driften av produktionssatta kundlösningar daglig kundkontakt per telefon att skapa och uppdatera rutiner i produktionssystemet samt säkerställa att rutinerna stämmer överens med verklig produktion så att kvalitet kan upprätthållas framtagning av nytt kundunikt insatsmaterial (papper, kuvert, bilagor) att bevaka och uppdatera saldo samt initiera och verkställa lagerpåfyllning av insatsmaterial månadsvis fakturering