OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår avdelning för Operations i Täby söker vi nu en person till Kundsupport. Kundsupport Som Kundsupport hos Smarteq kommer du att arbeta i ett team tillsammans med Inköp och Logistik samt med våra Key Account säljare. Tillsammans kommer ni att utveckla våra kunder mot ökad försäljning och lojalitet till Smarteq. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att innefatta registrering av kund- och internorder i vårt MPS-system Concorde, samt registrering och uppföljning av forcast för våra OEM-kunder. Du kommer även att per telefon ge pris-, lager- och leveransinformation till våra kunder. Frakter och leveranser till kund samordnar du med personal på vårt externa lager. Du arbetar tätt samman med företagets Key Account säljare och för en kontinuerlig dialog med dessa. Ditt arbete innebär mycket arbete med telefon, fax och e-mejl som verktyg. Vi söker en person som har erfarenhet av kundsupport. Kanske arbetar du redan idag med kundsupport eller som innesäljare? Du har examen från teknisk gymnasieutbildning eller liknande. Du är tekniskt intresserad och har ev. kunskaper inom antennteknik eller elektronik. Du pratar och skriver svenska och engelska bra. God datorvana är ett krav. Och du brinner för att ge god service. Du är analytisk, relationsskapande och samarbetar väl. Du är van vid att arbeta med telefon som redskap, är flexibel och social. Du tycker om att arbeta med deadlines och att göra kunden nöjd (oavsett om den är intern eller extern). Service sitter i din ryggrad och du är strukturerad och noggrann i ditt arbete. Du är pålitlig med integritet samt tycker om att ha mycket att göra. Du kan prioritera och är van att jobba med många saker samtidigt. Du är prestigelös, självgående och rak som person. Vi kallar löpande till intervju.