Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Strålfors är ett IT-fokuserat Business-to-Businessföretag med grafisk tradition, verksamt med helhetslösningar inom området informationsöverföring.Strålfors utvecklar, producerar och levererar system, tjänster och produkter för effektiv kommunikation av affärskritisk information.Koncernen omsätter 3,5 miljarder SEK och har verksamhet i 8 länder med 2000 anställda.Affärsenheten Payment inom Strålfors Informationslogistik driver system och tjänster för insamling och behandling av transaktioner för kontokort, presentkort och bonuskort.Payment består av ett 45-tal medarbetare och fortsätter nu expansionen och söker nu därför ytterligare medarbetare till verksamheten i Nacka.För Payment är kundsupport en viktig del av affärs-verksamheten varför satsningar sker på att utveckla kvaliten på supportfunktionen och dess medarbetare.Du ansvarar för . telefonsupport till Payments kunder kring frågor om drift och administration vid kortbetalningar . stöd och support till kollegor inom framför allt Payments driftorganisation I din roll . rapporterar du till Produktförvaltningschefen, Birgitta Kullenberg Vi vänder oss till dig som har . 3 årig gymnasial utbildning . erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter samt PC-vana .goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt gärna ytterligare något skandinaviskt språk .erfarenhet av kortapplikationer och med teknikintresse av nätverk och kommunikation är meriterande Som person är du .proaktiv, engagerad och kan bidra till att skapa öppenhet och förtroende . utåtriktad, kan samarbeta och tycker om att ingå i en gemenskap . flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och -prioriteringar .

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Strålfors Svenska AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 29 januari 2007
  • Ansök senast: 9 februari 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010