OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stena Line On Board Services är ett helägt dotterbolag till Stena Line Scandinavia AB, som är ett internationellt transport- och reseserviceföretag och ett av världens största färjerederier. Linjenätet är det mest heltäckande i Europa och omfattar ett stort antal strategiskt belägna färjelinjer i Skandinavien, runt Storbritannien och till Baltikum. Stena Line On Board Services uppdrag är att fungera som inköpsbolag för Stena Lines ombordserviceverksamhet samt att driva och utveckla gemensamma koncept för våra 38 fartyg runt om on i Europa. Läs mer på om Stena Line på www.stenaline.com.
I Stena Lines Onboard Services supportfunktion jobbar du i en internationell miljö, där vi med engagemang och effektivitet hanterar inkommande ärenden från interna och externa kunder. Vi är ett team på 5 personer som jobbar nära de andra avdelningarna och är lite som navet i hjulet eftersom all information gällande sortimentsuppdateringar går via oss. Vi ser lösningarna i problem och drivs av att kunna ge kunden en så bra upplevelse som möjligt när de kontaktar oss.
Några av uppgifter vi tar oss an är:
- Hantera inkommande supportärenden från fartyg och landorganisation.
- Övervaka och underhålla exsisterande artiklar i systemet.
- Skapa nya artiklar.
- Orderregistrering.
- Skapa och underhålla kampanjer och erbjudanden.
- Kunddatabasunderhåll i systemet.
- Utveckla procedurer och rutiner inom vår avdelning som bidrar till ett förbättrat processflöde.
- Nära samarbete med övriga avdelningar gällande uppdateringar av produktkategorier.
Utöver det dagliga arbetet är vi också involverade när större projekt inom företaget ska genomföras.
Din profil
Du har tidigare jobbat inom kundtjänst/kundsupport och vet vikten av att kunna ge kunden den optimala upplevelsen. Du är van att hålla ett högt tempo och kommer gärna med förslag på förbättringar om du ser ett behov. Att ha flera ärenden öppna samtidigt är inget problem för dig och att ha struktur i ditt arbete är en självklarhet. Att jobba tätt inom teamet är positivt enligt dig men samtidigt kan du göra en individuell prestation med utmärkt resultat om det krävs.
Du är van att arbeta i affärsystem och lär dig snabbt nya system och processer, om du har jobbat i JDE tidigare är det en fördel. Eftersom vi jobbar i en internationell miljö är goda engelska kunskaper ett krav, både verbalt och skriftligen. Utöver det är det en fördel om du har goda kunskaper i Excel.
• Ha en entusiastisk inställning till kundsupport och dess breda arbetsområde.
• Vara ambitiös och ha lätt för att lära. Ta egna initiativ och ha en hög självmotivation.
• Ha lätt för kommunikation, samarbete och förstå värdet av utmärkt kundvård.
• Har ett pro-aktivt arbetssätt.
• Kunna arbeta självständigt och vara beredd att ta sig an uppgifter utanför rollen om det skulle behövas.
• Vara uppmärksam på detaljer och ha starka administrativa färdigheter.
Tjänst och placering
Tjänsten är ett vikariat för en av våra kollegor som går på mammaledighet, 10-15 månader, med placering i Malmö.
Ansökan
Välkommen att skicka in din ansökan. Vi kommer löpande gå igenom de ansökningar vi har mottagit och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För mer information om tjänsten vänligen kontakta Customer Service Manager Anna-Karin Högberg, +46 (0)739 42 16 46. För mer information gällande rekryteringsprocessen vänligen kontakta Isabella Zander, HR Partner, +46 (0)31 85 81 73 .
Stena Line strävar efter en ökad mångfald och en jämn fördelning mellan kvinnor och män.
Kontaktpersoner på detta företaget
UlfRöbel, Restaurangservicechef
031-360 17 40