Kundsupport / Customer Support hos ledande logistikföretag

Kundsupport / Customer Support hos ledande logistikföretag

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar intitialt till sista maj. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning av uppdraget förutsatt att båda parter är nöjda. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget:

Företaget är en global koncern som arbetar med att leverera logistiktjänster till kunder runt om i världen. Tjänsten är placerad i Malmö där du kommer bli del av ett ambitiöst team med cirka 20 kollegor.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon. Du tar emot inkommande samtal från kunder och har primärt kontakt med privatpersoner. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och sedan administrera dessa ärenden i affärssystemet. Därefter håller du kunden uppdaterad längs vägen tills att problemet är löst. I din roll har du dator och telefon som främsta arbetsverktyg. Ärenden du hanterar är av varierande sort men innebär till stor del frågor kring ombudspaket och leverans. Tjänsten innebär också att du ringer ut till företagets befintliga kunder runt om i Sverige för avisering i syfte att fastställa leveranstider. Du ingår i ett team på kundtjänst och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder med ett effektivt arbetssätt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av att använda telefon som verktyg, exempelvis inom kundtjänst eller likvärdigt
• God dator- och systemvana
• Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal såväl skrift

För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du trivs i en roll där du ges möjlighet att prata med kunder och motiveras av att ge förstklassig service som bidrar till hög kundnöjdhet. Vidare tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du är flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa dig efter olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt.

Övrig information:

Start: Augusti
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommels

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2023
  • Ansök senast: 26 juli 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024