OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbeta med kundsupport för Telenor - På vårt härliga kontor i Umeå.
Är du strukturerad och van att hålla flera bollar i luften? Då kan det vara dig vi letar efter!
Som kollega i det här teamet arbetar du med att lösa olika ärenden med kunden i fokus för att ge bästa möjliga service. Du kommer att bli en del av ett dynamiskt team som sitter på vårt kontor i Umeå.
Viktigast av allt, du kommer alltid att ha din teamleader nära till hands, där vi ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus.
OM TJÄNSTEN PÅ KUNDSUPPORT AVDELNINGEN PÅ TELENOR
Som medarbetare på supportavdelningen arbetar du med att lösa olika ärenden som telenors kunder ringer in om. Du tar emot inkommande samtal från befintliga kunder rörande frågor som kan gälla deras fiberbredband, bredband via telejacket, leveransfrågor, TV-tjänster etc.
En stor del av ditt jobb består av att felsöka kundens tjänster som vi levererar.
Vi utgår ifrån att våra kunder skall få en så bra upplevelse och bemötande som möjligt när de ringer in till oss, vi strävar efter att förmedla hög service.
Blir du en av våra medarbetare kommer du få jobba på en fartfylld arbetsplats där vi alltid strävar efter att ha kul på jobbet. Förutom att du dagligen umgås med dina kollegor så bidrar du till att underlätta vardagen för våra kunder.
Utöver support kommer du att arbeta med merservice till befintliga kunder. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av teknisk support eller försäljning då det skulle underlätta i din utveckling men inget krav. Huvudsaken är att du uppvisar engagemang och vill lära dig! Du startar din resa hos oss med en gedigen grundutbildning där du får de verktyg du behöver för att känna dig trygg med arbetsuppgifterna och din roll
Det är meriterande ifall du har jobbat med kundbemötande eller service tidigare men absolut inget krav! Du behöver inte heller ha jobbat med teknisk support innan för att kunna klara av rollen, det viktigaste är att du besitter viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
Vi söker dig som..
Trivs att jobba med kundhantering
Trivs att jobba självständigt
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att hantera ett samtal på engelska
Är öppen för att arbeta kvällar och helger då det är ett krav
Vad vi kan erbjuda dig?
En arbetsplats och ett företag som ständigt växer där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som uppvisar vilja och engagemang. Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en introduktion och en resa i vår trainer-utbildning. Du kommer garanterat utveckla dina tekniska kunskaper, din kommunikativa och sociala förmåga hos oss!
Vi erbjuder dig även...
Fast månadslön
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter
Teknisk kunskap
Kundservice i världsklass
Känner du igen dig? Ta då första steget i en resa med Webhelp.
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Så sökt idag, vi ser fram emot din ansökan!
START: 2022-12-05
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00
PLACERINGSORT: På kontoret i Umeå
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-11-28
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish