Kundsupport hemifrån för världsberömt modeföretag - Webhelp Barcelona

Kundsupport hemifrån för världsberömt modeföretag - Webhelp Barcelona

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta för ett internationellt känt varumärke, välkänt för sin medelhavsinspirerade design och moderna stil? Kom med i vårt spännande och framgångsrika team, och kliv in i modevärlden! Om du bor i en annan del av Spanien än Barcelona går det bra att arbeta hemifrån.
Vad vi erbjuder dig
Du kommer att få utbildning och kontinuerlig coaching av dina chefer och ditt team. Lära dig nya arbetsmetoder, utveckla din kommunikationsförmåga, och arbeta i en digital miljö med några av marknadens mest innovativa tekniker.
Det du kommer att lära dig hos oss kommer att göra dig till en värdefull medlem av vårt team, eller vilket annat team som helst.
Hos Webhelp erbjuder vi:
En grundlön på 16 732,21 euro/år (brutto) och upp till 1 385,85 euro brutto/år i bonus
En bonus på 300 euro och uppåt när du får vänner anställda
Tills vidare anställning med fullt spanskt kontrakt från dag ett, med tillgång till det spanska sjukförsäkringsskyddet
Betald semester, 23 arbetsdagar/år, och även betald årlig semester från det första året du börjar arbeta*
Ett stort utbud av rabatter på sportartiklar, resor, hemelektronik, osv. hos våra partners
Nytt och modernt kontor som är lätt att nå med kommunala färdmedel, där du kommer att träffa dynamiska kollegor från olika delar av världen
En fot in i ett företag där vi i första hand rekryterar internt för högre roller. Vi främjar rörlighet inom företaget, och vi är idag verksamma i mer än 60 länder runtom i världen

Vad du kommer att uppleva hos Webhelp
Som en del av kundtjänstteamet kommer du att:
Arbeta direkt med kunder via e-post och telefon för att erbjuda lösningar på alla deras förfrågningar
Effektivt hantera kundernas problem, klagomål och förfrågningar med fokus på kundnöjdhet
Se till att informationen från kundkontakten registreras i de system du arbetar med, så att problemen kan följas upp och lösas
Upprätthålla kunskaper om tjänster och produkter
Arbeta enligt de processer som etablerats för projektet och eskalera potentiella serviceproblem

Vem vi skulle vilja ha med i laget
Vi vill träffa människor från alla typer av bakgrunder, som tycker om att lära sig nytt och är nyfikna. Din naturliga talang för att hjälpa andra och göra det lilla extra för våra kunder kommer att passa in i det vi gör på Webhelp.
Vi letar efter dig som:
Har modersmålsnivå i svenska och är flytande i engelska
Älskar att hjälpa människor och kundtillfredsställelse är viktigt för dig.
Har en utåtriktad, entusiastisk och engagerande personlighet
Har god datorvana, lär dig snabbt och kan hantera stora arbetsvolymer under press
Kan arbeta 39 timmar/vecka, måndag till fredag 09:00-18:00
Tycker om att arbeta i en dynamisk och mångkulturell arbetsmiljö

Det skulle vara toppen om du dessutom:
Har tidigare erfarenhet från liknande jobb
Trivs i miljöer där det går fort, och har lätt att anpassa dig till förändringar
Är en person som tycker att laganda är viktigt

Uppfyller du inte alla krav? På Webhelp är vi engagerade i att skapa en mångsidig och inkluderande arbetsplats där alla kan lära sig och utvecklas professionellt. Om du känner att du inte kryssar i alla kvalifikationer i arbetsbeskrivningen uppmuntrar vi dig att ansöka hur som helst. Vi kommer att göra vårt bästa för att matcha dig med rätt jobb, oavsett om det är det här jobbet eller en framtida roll.
Låter det som dig? Välkommen till Webhelp!
Startdatum: Vi intervjuar och anställer löpande
About Webhelp
Webhelp is a people-first company and a global leader in the BPO industry. With more than 50 nationalities, Webhelp Spain is one of the main multilingual centers of the Group. We focus on creating memorable customer experiences and developing business solutions adapted to each company. We enhance the value of the most innovative brands by combining intelligence and emotion to make business more human.
Webhelp is an equal-opportunity employer
Webhelp is committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free of discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and personal qualifications, without regard to gender identity, age, religion, ethnicity, family or parental status, or any other classification protected by applicable national laws.
* Semester baseras på kalenderår och är i proportion till den arbetade tiden, våra rekryterare kommer att förklara vilka villkor som gäller.
Ref. RRQ23-002756-7-SWEDEN
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Spain
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2023
  • Ansök senast: 2 juni 2023

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024