OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av ett spännande och växande företag och arbeta ifrån Östersund alternativt på Distans? Då kan du vara den vi söker!
Om ProMeister
Vi som arbetar inom ProMeister är en sammansvetsad grupp, utspridd över hela Sverige och Norge med flera års erfarenhet av fordons- och mobilitetsbranschen, marknadens affärs- och bokningssystem, kundservice samt bokning och schemaläggning av bilägare i verkstad.
Som en del av koncernen Mekonomen Group har vi nära dialog med våra verkstadskunder inom koncernen och god insyn på flera marknader.
Om uppdraget
På detta uppdrag kommer du att vara en del av det team som tar emot inkommande samtal från ProMeisters kunder där du på ett serviceinriktat och professionellt sätt lyssnar, guidar och hjälper kunder att lösa problem och svara på frågor gällande ProMeisters affärssystem. Tempot är högt och du behöver vara effektiv, noggrann och kvalitetsmedveten i ditt arbetssätt.
Arbete på Distans
Du kan sitta i Promeisters fina kontorslokaler i Östersund men även välja att arbeta på distans om du är rätt person och har erfarenhet av att arbeta hemifrån sedan tidigare.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som har gymnasieexamen och erfarenhet av att arbeta med support och/eller kundtjänst över telefon. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du tycker om att vara behjälplig och som vill ge kunden en bra kundupplevelse. Vidare ser vi att du på ett pedagogiskt sätt kan ge support och vägleda kunderna. Att du är en lagspelare som inte är rädd att hugga i när det behövs ser vi som självklart.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av Excel och har gedigna IT kunskaper.
Meriterande med kunskaper inom:
Fordonsbranschen
Promeister Business system.
Ekonomi/bokföringskunskaper
Dynamics 365
Medius
Erbjudande:
Heltidstjänst med fast månadslön
Friskvårdsbidrag
Utbildningar
Mycket goda karriär- och utvecklingsmöjligheter
Mycket fina lokaler med öppen kontorsmiljö
Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan - vi intervjuar löpande och rekryteringsprocessen hanteras av Voicedesk.
Startdatum: Januari 2023
Vilka är vi på Voicedesk?
Voicedesk är ett outsourcing, rekrytering och bemanningsföretag som stödjer våra kunder som en helhetsleverantör med lösningar inom nischen kundservice och försäljning. Vi utmanar marknaden genom att hålla en högre kvalitetsnivå och ha mer kundanpassade lösningar. Våra tjänster anpassas alltid efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett professionellt sätt.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.