Kundsupport i teamleaderroll

Arbetsbeskrivning

Har du flera års erfarenhet av att jobba med kundnöjdhet och att lösa problem i samband med ordrar och leverans av varor och tjänster? Är du en person som är bra på att skapa ordning och reda? Skulle du kunna kombinera operativt ledarskap med ett prestigelöst agerande? Då är det här möjligheten för dig!

Beskrivning
Perido söker en person till vår kund, ett framgångsrikt internationellt företag med fokus på arbetsanpassade kläder. Du med mycket driv och ett starkt engagemang välkomnas varmt till deras kontor placerat strax norr om centrala Stockholm.

Denna roll är perfekt för dig som vill kombinera gedigna kunskaper inom kundsupport och orderhantering med ett prestigelöst ledarskap. I grund och botten är det en order- och kundsupportroll: alla ärenden kommer in till hanteringssystemet och ditt ansvar är att fördela, prioritera och ta ärenden (ca 100 per dag). Du svarar på frågor om leveransen av ordrar, reklamationer, leveransskador och returhantering - här är ödmjukhet och lyhördhet inför uppgiften och teamet a och o.

Men då du kommer ha ett operativt ledarskap i gruppen, där det även finns möjlighet att utvecklas strategiskt om du har intresse för det, är det viktigt att du är mycket trygg i denna miljö och att du är redo att ta ansvar och leda. Du kommer bland annat att hålla i veckomöten, ta svåra beslut, organisera och koordinera arbetsinsatser samt utveckla rutiner och effektivisera arbetsflöden. Antagligen har du en mycket god problemlösningsförmåga och erfarenhet av att hantera helheten, från att en order går igenom till att produkten levereras och kunden är nöjd. För i slutändan är det det rollen går ut på - att tillsammans med ditt team möta och överträffa kundens förväntningar och att leverera en tjänst av högsta möjliga kvalitet. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil
-Minst 5 års erfarenhet av kundtjänst/kundsupport/säljstöd
-Van användare av ärendehanteringssystem
-Meriterande med eftergymnasial utbildning inom sälj/administration/business
-Meriterande med erfarenhet av att arbeta som teamleader
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska (flytande)

Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde så snart som möjligt enligt överenskommelse.

Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer
10113DB

Kontakt
E-post ansökan:rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 1 april 2014

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024