Kundsupport inom affärssystem till Aspia!

Kundsupport inom affärssystem till Aspia!

Arbetsbeskrivning

Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta med kundsupport och har ett intresse för IT och ekonomi. I rollen som kundsupport hos Aspia kommer du ge stöd till kundanvändare samt interna medarbetare som arbetar i Aspias affärssystem. Har du 1-2 års erfarenhet av support och önskar ta en spännande riktning i arbetslivet? Då kan det här vara uppdraget för dig!



OM TJÄNSTEN
Vi är på jakt efter dig som vill arbeta i en teknisk support på ett växande bolag inom redovisning, löner och skatt. Bolaget har ett eget affärssystem som externa kunder och interna medarbetare använder, och din uppgift är att ge support av detta system. Givetvis kommer Aspia ge dig utbildning i systemet.

Rollen innefattar hantering av inkommande ärenden där fokus ligger på problemlösning. Du kommer trivas i den här rollen om du brinner för att leverera god service, har en hög arbetsmoral och driv samt trivs i en miljö med högt tempo. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen, därför kommer första steget i den här processen personlighets- och logiktester som vi skickar ut till dig.

VI SÖKER DIG SOM
- Har som lägst en avslutad gymnasieutbildning
- Ett starkt intresse för IT och/eller ekonomi
- God telefonvana och duktig att förstå nya system
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl skrift som tal
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet inom kundservice under 1-2 års tid
- Tidigare arbetat med affärssystem/ekonomi/IT
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen. Därför ser vi att du besitter nedan personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Lösnings- och kvalitetsinriktad
- Kommunikativ
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 september 2024
  • Ansök senast: 4 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024