OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobba med support åt en global gemenskap av hälsomedvetna entusiaster som tillhandahåller säkra och effektiva hälso- och friskvårdsprodukter.
Vår kund är ett internationell grupp som arbetar med att skapa ett av världens ledande sociala försäljnings- och distributionsföretag. De tillhandahåller en bred portfölj av produkter för "whole-body wellness" som förbättrar livet för deras kunder.
Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb, härliga kollegor och utveckling
Du kommer att få utbildning och kontinuerlig coaching av dina chefer och ditt team. Lära dig nya arbetsmetoder, utveckla din kommunikationsförmåga, och arbeta i en digital miljö med några av marknadens mest innovativa tekniker.
Det du kommer att lära dig hos oss kommer att göra dig till en värdefull medlem av vårt team, eller vilket annat team som helst.
Hos Webhelp erbjuder vi:
En lön du lever gott på i Spanien; grundlön på 21 700 euro/år (brutto) och upp till 2 000 euro brutto/år i bonus
En bonus på 300 euro och uppåt när du får vänner anställda
Tills vidare anställning med fullt spanskt kontrakt från dag ett, med tillgång till det spanska sjukförsäkringsskyddet
Betald semester, 23 arbetsdagar/år, och även betald semester från det första året du börjar arbeta*
Ett stort utbud av rabatter på sportartiklar, resor, hemelektronik, osv. hos våra partners
Nytt och modernt kontor som är lätt att nå med kommunala färdmedel, fyllt med dynamiska kollegor från olika delar av världen
En fot in i ett företag där vi i första hand rekryterar internt för högre roller. Vi främjar rörlighet inom företaget, och vi är idag verksamma i mer än 60 länder runtom i världen
Vad du kommer att uppleva hos Webhelp
Som en del av partnersupport teamet kommer du att:
Tillhandahålla en förstklassig och personlig kundsupport via e-post och chatt, för att säkerställa att kunder och partner behålls och är nöjda
Lösa problem med logistik (stöd till e-handel) och betalningar
Analysera och identifiera kundernas behov och erbjuda bästa möjliga lösning och/eller produkt.
Upprätthålla kunskaper om tjänster och produkter.
Arbeta enligt de processer som etablerats för projektet och eskalera potentiella serviceproblem
Vem vi skulle vilja ha med i laget
Vi vill träffa människor från alla typer av bakgrunder, som tycker om att lära sig nytt och är nyfikna. Din naturliga talang för att hjälpa andra och göra det lilla extra för våra kunder kommer att passa in i det vi gör på Webhelp.
Vi letar efter dig som:
Har modersmålsnivå i svenska och är flytande i engelska
Är utåtriktad och nyfiken på att lära dig
Har god datorvana
Kan arbeta 39 timmar/vecka, måndag till fredag 09:00-18:00
Det skulle vara toppen om du dessutom:
Har tidigare erfarenhet från e-handelsbranschen (B2B och B2C)
Trivs i miljöer där det går fort och har lätt att anpassa dig till förändringar
Uppfyller du inte alla krav? På Webhelp är vi engagerade i att skapa en mångsidig och inkluderande arbetsplats där alla kan lära sig och utvecklas professionellt. Om du känner att du inte kryssar i alla kvalifikationer i arbetsbeskrivningen uppmuntrar vi dig att ansöka hur som helst. Vi kommer att göra vårt bästa för att matcha dig med rätt jobb, oavsett om det är det här jobbet eller en framtida roll.
Låter det som dig? Välkommen till Webhelp!
Startdatum: Vi intervjuar och anställer löpande
About Webhelp
Webhelp is a people-first company and a global leader in the BPO industry. With more than 50 nationalities, Webhelp Spain is one of the main multilingual centers of the Group. We focus on creating memorable customer experiences and developing business solutions adapted to each company. We enhance the value of the most innovative brands by combining intelligence and emotion to make business more human.
Webhelp is an equal-opportunity employer
Webhelp is committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free of discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and personal qualifications, without regard to gender identity, age, religion, ethnicity, family or parental status, or any other classification protected by applicable national laws.
* Semester baseras på kalenderår och är i proportion till den arbetade tiden, våra rekryterare kommer att förklara vilka villkor som gäller.
Ref. RRQ23-002693-1-SWEDEN
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.