OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en innovativ miljö på ett företag som är ledande inom sin bransch? Då kan detta vara jobbet för dig! Vår kund befinner sig en expansiv fas och vill nu stärka upp sitt team med kundsupportmedarbetare på deltid. I den här rollen kommer du arbeta med 1st line support och kundservice på deras huvudkontor här i Göteborg. Vi arbetar med löpande urval så sök tjänsten redan idag!
OM TJÄNSTEN
I den här rollen kommer du arbeta med 1st line support på deltid, cirka 2-3 pass i veckan. Du kommer att sitta i fräscha lokaler i ett öppet kontorslandskap. På kontoret kommer du att ingå i ett team där du tillsammans med dina kollegor arbetar mot gemensamma mål och levererar service till företagets kunder. Arbetspassen kommer fördelas ut löpande och en stor del av passen kommer schemaläggas för att passa dina studier. Tiderna kommer vara förlagda på kvällar och helger, vikarierande för heltidspersonal eller vid perioder av högre arbetsbelastning. Tjänsten inleds med en introduktion och upplärning för att du ska få bästa möjliga förutsättningar att lyckas i rollen.
Du erbjuds
* En möjlighet att utvecklas inom service och IT på ett växande bolag
* Ett långsiktigt och meriterande extrajobb vid sidan av dina studier
* Flexibla arbetstider anpassade för dig som studerar
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
- Supportera kunder över telefon, chatt och mejl
- Registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem
- Vid behov eskalera vidare ärenden till 2nd line på ett tydligt och informativt sätt
- Ansvara för problemlösning och återkoppling till kund
- Skapa rutiner och lathundar för din roll
VI SÖKER DIG SOM
- I dagsläget studerar IT-relaterad utbildning vid högskola eller universitet och har minst 1,5 år kvar av dina studier
- Talar och skriver obehindrad svenska samt har goda kunskaper i engelska, då detta krävs i kommunikationen med kunder och kollegor
- Besitter kunskaper i Windows produkter
Det är meriterande om du
* Har B-körkort.
* Besitter goda kunskaper inom teknik, databaser och nätverk vilket du fått med dig genom tidigare erfarenhet av IT-support
* Kommunicerar på fler nordiska språk
En stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet för tjänsten. Som person är du...
* Serviceinriktad och kommunikativ i ditt arbetssätt
* Lösningsorienterad och tar dig an kundernas problem med noggrannhet och utan stress
* Initiativtagande, du kommer gärna med idéer till ditt arbetsteam så att ni tillsammans kan leverera förstklassig service
* Trivs med att arbeta i team
Övrig information
* Start: Omgående efter överenskommelse
* Omfattning: Deltid, 2-3 dagar i veckan fördelat över dagpass, kvällar och helger
* Placering: Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231