OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du produkter för hemmet, att ge förstklassig service och har ett sinne för ordning och reda? Då kommer du absolut att finna tjänsten som orderadministratör/kundtjänstmedarbetare hos F&H Group både rolig och intressant! F&H Group sitter på Flemminggatan 20 men ett nyrenoverat kontor och öppet landskap. De söker nu efter en kollega året ut. Vi jobbar med löpande urval så sök redan idag!
OM TJÄNSTEN
F&H Group söker en person som med start omgående och fram till årsskiftet vill komma och jobba tillsammans med deras team. Att arbeta som Customer Support Agent innebär att dagligen ge den bästa servicen till F&H Group partners i Sverige, så som Royal Design och Elgiganten. Det huvudsakliga fokuset i tjänsten är att hantera ärenden rörande deras återförsäljare, men en del av arbetstiden kan komma att innefattas av kundtjänst för B2C.
Du kommer att arbeta med att lösa uppgifter med en positiv ’can do attityd’, och uppgifter som du inte kan lösa själv löser du tillsammans med kollegor i Sverige eller Danmark. Vi ser därför att du är en ’Team player’ som har lätt för att interagera med personer på olika avdelningar i organisationen, med fokus på att lösa uppgiften.
Du erbjuds
* Ett roligt extrajobb inom ett stort skandinaviskt företag
* En närvarande konsultchef som kommer vara med dig under hela uppdragstiden
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
F&H Group präglas av en platt och hjälpsam organisation. Detta innebär att dina arbetsuppgifter kommer att variera beroende på vart hjälpen främst behövs. I grunden kommer din roll att vara väldigt administrativ och några vanliga uppgifter kommer att vara:
* Kundsupport för B2B samt B2C via mejl och telefon
* Retur-och orderhantering samt kollispårningar
* Reklamationer och krediteringar
* Produktsupport
* Hantera kö-indikatorer (i Microsoft Dynamics AX)
* Diverse arbete i showroom
VI SÖKER DIG SOM
- Har jobbat inom kundtjänst tidigare
- Uttrycker dig väl i tal och skrift, på både svenska och engelska
- Har en god datavana och har lätt att sätta dig in i olika datasystem
För att lyckas i rollen ser vi att du är serviceinriktad och tar eget ansvar för att utföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Du är en problemlösare och trivs med att samarbeta med dina kollegor.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: 100% fram till slutet av december
* Placering: Kungsholmen, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
F&H Group är Skandinaviens ledande varumärkeshus inom ’Kitchen Living Dining’ för de tre kundsegmenten: dagligvaruhandel, fackhandel och B2C. Sortimentet innehåller mer än 15 000 olika produkter fördelat på mer än 40 starka varumärken, bland annat Morsø, Gense, Villa Collection, BITZ, Rosti, Alfi, Mauviel, Pillivuyt, Bamix, Magimix, Blomsterberg och Zone Denmark. Vardagen erbjuder en spännande och hektisk miljö, där trend, livsstil och design går hand i hand med sunt förnuft och gott affärsmannaskap. Koncernens huvudkontor ligger i Viborg, Danmark, och F&H Group har dessutom filialer i Köpenhamn, Stockholm, Oslo, Berlin och Kina. Totalt är vi mer än 400 medarbetare som varje dag arbetar utifrån kärnvärdena innovation, ägarskap, kvalitet, ordning och reda och engagemang.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231