OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Här finns ett utvecklande jobb inom teknik och support på ett internationellt bolag med stora möjligheter. Sök rollen hos UNOX!
Till marknadsledande UNOX söker vi nu någon som vill utvecklas inom Teknisk support och är intresserad av en roll med mycket eget ansvar och kundkontakt. Uppskattar du att hjälpa kunder och har en utbildning och/eller kunskaper inom elektronik, teleteknik och/eller bara teknik? Gillar du att skruva isär och plocka ihop saker igen? Då kan detta vara en ny möjlighet för dig! Här jobbar du i en bred roll med varierade arbetsuppgifter där du styr över ditt eget schema. Samtidigt får du möjlighet att växa i din roll som servicetekniker och utvecklas i en ny roll på världens största tillverkare av professionella ugnar! Sök gärna omgående då vi har ett löpande urval.
Ditt anställningserbjudande
För rätt person erbjuder UNOX dig möjligheten att arbeta i ett framgångsrikt internationellt företag där du
har chansen att skapa en karriär, lokalt eller utomlands.
Du får gedigen initial träning och utbildning i produkten samt långsiktighet och möjlighet till både personlig och professionell utveckling. Det ingår även spännande resor till UNOX huvudkontor i Padova, nära Venedig för möten och utbildningar.
Dina arbetsuppgifter
Som Teknisk Support på UNOX kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:
• Support på telefon och mail för våra servicepartners.
• Service-, installation-, reparationsarbeten och felsökning på plats och på distans av kommersiella ugnar.
• Installera UNOX-utrustning och utbilda kunderna i hur de ska användas.
• Gör detaljerade och fullständiga rapporter om de problem som finns på fältet.
• Diagnostisera fel eller tekniska problem och bestämma de bästa lösningarna.
• Arbetar med den svenska och den finska marknaden.
Tjänsten kräver B-körkort.
Värt att veta
Som servicetekniker på den svenska och finska marknaden har du löpande kontakt med och besöker UNOX kunder verksamma inom restauranger, storkök, bagerier och dagligvaruhandel. Du ingår i ett det svenska teamet, rapporterar till vår Country Manager och utgår från UNOX svenska huvudkontor i Kista Bright, Stockholm.
Våra förväntningar
För att trivas i rollen är du en person som motiveras av eget ansvar, teknisk problemlösning och utmaningar. Du är strukturerad och ansvarsfull som person och har lätt för att ta till dig teknisk information. Samtidigt uppskattar du kundkontakten och har en förmåga att lyssna in och förstå kundens behov. Att du kan planera dina dagar självständigt och prioritera bland dina arbetsuppgifter bidrar till ditt engagemang i arbetet och viljan att leverera högkvalitativ service både internt och externt.
Du har kanske en gymnasieexamen inom el eller teknik, och har du jobbat inom servicebranschen är det meriterande men inte ett krav. För att snabbt komma in i jobbet tror vi att dock att du har ett genuint tekniskt intresse. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Mycket meriterande men ej krav med kunskaper i finska.
Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07