OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad stjärna med passion för fordonsbranschen? Vår kund i Södertälje söker nu en Handläggare till deras Fleet Förarsupport som kommer guida och stödja dess kunder på resan. Bli en del av vårt fantastiska team och hjälp förare att navigera genom skadeärenden och ekonomiska utmaningar. Sök nu och ta chansen att växa inom ett företag som sätter kunden i centrum!
Arbetsuppgifter
Som Handläggare Fleet Förarsupport kommer du att ge kundsupport via telefon och mejl.
Dina främsta arbetsupgifter kommer vara följande:
* Lotsa förare rätt genom skadeärenden
* Bokning av hyrbilar
* Beräkning av totala kostnader
* Administrera kontraktändringar efter gällande regler och rutiner
* Beställa drivmedelskort
* Hantera felaktiga rapporter från körjournaler
Är du rätt person för jobbet?
Vi söker dig som har en gymnasieexamen och erfarenhet av kundservice. Du ska vara väl bekant med Outlook och Excel. Erfarenhet av fordonsadministration är meriterande. För att trivas i rollen som handläggare bör du vara serviceinriktad, ha goda kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska, samt vara samarbetsvillig och flexibel. Delar du värderingarna av tillit, mod och att sätta kunden i centrum? Då kan tjänsten vara för dig.
Du som söker ska ha
* Fullständiga gymnasiebetyg
* Goda kunskaper i Office-paketet
* Tidigare erfarenhet av kundservice och administration (minst 1 år)
* Utmärkt kommunikation på både svenska och engelska, tal och skrift
Det är meriterande om du
* Har en högre utbildning, exempelvis ekonomi eller administration
* Har erfarenhet inom fordonsbranschen
* Har goda Excelkunskaper
Vårt erbjudande
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals populära arbetsgivare som våra kunder. På manpower.se hittar du mängder av lediga jobb över hela landet. Du kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Oavsett vilket får du en trygg och flexibel anställning med stora möjligheter att bygga nya erfarenheter.