OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
För kunds räkning söker vi en serviceinriktad kundsupportmedarbetare som vill fördjupa sin kunskap inom IT. Kontoret är beläget i Malmö och arbetstiderna är förlagda under dagtid. Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.
Din roll som kundsupport
Som kundsupportmedarbetare är ditt huvudsakliga ansvar att supportera och stötta företagets kunder med deras IT-relaterade problem. Med hjälp av ditt starka kundfokus och problemlösningsförmåga hjälper du till med installation och felsökning av mjukvara, främst via telefon, mail och fjärrstyrning. Du hanterar såväl enkla som mer omfattande ärenden, varför tidsåtgången och komplexiteten varierar. Du ges en gedigen introduktion och ingår i ett härligt team som brinner för service och teknik.
Dina kvalifikationer
Erfarenhet av serviceyrke, företrädesvis inom kundtjänst/servicedeskIntresse för IT och teknikMycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi söker dig som brinner för att ge förstklassig service och att lösa problem. Du är ansvarsfull, flexibel och trivs som bäst när du har att göra. Eftersom arbetet ofta innebär högt tempo är du stresstålig och effektiv, utan att tumma på kvaliteten och servicen gentemot kunderna. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.
Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Låter rollen som kundsupport intressant? Urvalet sker löpande, tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig!