OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar till årsskiftet 2021. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Vår kund är en av nordens ledande leverantörer av tekniska konsulttjänster, entreprenader och service inom energisektorn. Med rikstäckande organisation och lokala kännedom tar de ansvar och levererar högklassiga tjänster och lösningar till energiproducenter, - distributörer och – användare. Idag är de ca 1100 medarbetare i Sverige, med huvudkontor i Malmö.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundsupport ansvarar du för att ta kontakt med företagets kunder för att boka besök till montörerna. Ärendena sker per telefon, varför det är viktigt att du är bekväm med telefonen som arbetsverktyg. Du arbetar nära andra kundservicemedarbetare som har andra ansvarsområden. De tre första veckorna kommer du att arbeta heltid, för att därefter arbeta deltid resterande tid av uppdraget.
Kundserviceavdelningen utgör en mycket viktig del i företaget då huvuddelen av kontakten med kunderna går genom denna funktion. Tillsammans arbetar ni för att effektivisera processerna i elnätsprojektet och med det säkerställa kundnöjdhet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av en liknande roll där du har arbetat med kundtjänst
• God vana att använda telefonen som verktyg
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
• Körkort B
Kundsupportfunktionens centrala roll i företaget innebär att du har många kontaktytor med kunderna. Vi tror att du som söker har ett starkt kundfokus och är serviceinriktad. Du är duktig på att hantera en varierad arbetsbelastning samt vet hur du ska driva dina egna processer framåt. Du har förmågan att agera snabbt och du är bekväm med att fatta beslut och agerar utifrån dessa. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö / Arlöv
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: service, kundservice, kundsupport, customer support, kundtjänst, kundkontakt, logistik, deltid, Malmö, Arlöv
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund