Kundsupport / kundtjänst / administratör till billeasing

Arbetsbeskrivning

Vi söker för kunds räkning en noggrann administratör till kundsupport med kontor i centrala Stockholm. Vår kund är en division i en stor bankkoncern och jobbar med operationell billeasing mot företagskunder. De äger totalt över 260.000 fordon och gör dem till marknadens största finansiär av fordon. Koncernen har drygt 700 medarbetare varav ca 35 i denna division. 

Uppdraget är ett konsultuppdrag med start i omgående och sträcker sig fram minst 6 månader. Efter denna period finns god chans till förlängning hos vår kund.


Om tjänsten 

Vi söker nu en ny medarbetare till CDS-(Customer Driver Support) avdelningen. Du kommer att sitta som kundsupport för företagskunder och ansvara för ärenden som gäller den operationella billeasingen. Du kommer att vara en del av ett team på 9 medarbetare inklusive en gruppchef. Stämningen i arbetsgruppen präglas av positivitet, högt i tak och hängivenhet i arbetet.

I ditt arbete kommer du både att hantera ärenden via mail och telefon. Du kommer exempelvis att arbeta med:

- beräkning och upprättande av finansieringsavtal
- Lösenofferter och förlängningar
- allmänna frågor och support gällande operationell billeasing.

Det här är tjänsten för dig som fungerar utmärkt i en administrativ roll där du ger support och service åt företagskunder.
'

Vem är du

Vi söker dig som har gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet ifrån support eller kundtjänst. Om du har kunskap och intresse av bilar så är det ett plus. Du är datorvan, har goda kunskaper i Officepaketet och är flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift.

Som person är du noggrann, detta eftersom det är en administrativ roll där noggrannhet är viktigt i såväl korrespondens med kund som i avtalshanteringen. Du är positiv och serviceinriktad, detta eftersom du är en del av en kundsupport. Vidare är du prestigelös och har en utmärkt förmåga att smälta in i en arbetsgrupp och samarbeta med kollegor. Samtidigt har du en god förmåga att ta ansvar och fungerar utmärkt i självständigt arbete.

Sök redan idag då intervjuer sker löpande! 
Har du frågor kring tjänsten vänd dig till: 
anneli.grundfelt@nextu.se   

Om Next u

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Läs mer på www.nextu.se

Sökord: kundsupport , kundtjänt , administratör , administration , admin , billeasing , kundkontakt , kundservice ,  lediga jobb , lediga tjänster , stockholm , bemanning , rekrytering , bemanningsföretag , rekryteringsföretag , next u , nextu , next u ab , b2b ,  företagskunder , operationell billeasing ,  fleet ,

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid 6 månader eller längre
  • Publicerat: 19 oktober 2018

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024