OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb!
Arbetsplatsen är belagd i Borås.
Arbetsuppgifter
Vår kund söker nu en person som kommer att arbeta med ärendemottagning och schemaläggning i företagets ärendehanteringssystem. Arbetet kommer att innebära support och kundtjänst via telefon och system där du kommer att felhjälpa och problemhantera uppkomna problem. Du kommer alltså att arbeta med telefonen som verktyg men också mycket administrativt.
Kvalifikationer
- Du har någon erfarenhet av kundtjänstarbete.
- Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Du har god datorkunskap.
- Det är meriterande om du tidigare arbetat med ärendehantering och SAP.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är på väg ut i arbetslivet och brinner för kontakt med människor. Du är social och har lätt för att samtala med olika människor. Du är självständig och kan ta egna initiativ i ditt arbete.
Lön
Fast lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, start 2015-05-04 t.o.m. 2016-12-31, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.
Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm