OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du en roll där du får arbeta i gränslandet mellan ekonomi och systemfrågor? Vill du jobba tillsammans med kunniga, hjälpsamma och jordnära kollegor i ett företag där arbetsglädjen prioriteras och hemliga personalresor anordnas? Då kan Eniac vara arbetsplatsen för dig!
Eniac utvecklar och levererar kvalificerade, administrativa system och IT-tjänster och är marknadsledande leverantör till drygt 300 kunder inom Svenska Kyrkan.
Som kundsupport kommer du ha fokus på att ge Eniacs kunder kvalificerad support av funktionerna inom ekonomi på i huvudsak telefon och mail. Systemet omfattar redovisning, uppföljning/analys, leverantörsreskontra, kundreskontra med order och fakturering, anläggningsreskontra och budget.
Eniacs kunder finns över hela Sverige så resor inom Sverige kan förekomma.
Du erbjuds!
På Eniac erbjuds du ett kundnära bolag, nyrenoverade lokaler på Krokslätts Torg i Mölndal och en arbetsgivare som satsar på sina medarbetare. Här får du chansen att utvecklas inom kundsupport, utbildning, projektledning samt inom programutveckling, kravställning och test. Företaget kännetecknas av en platt organisationsstruktur med stort eget ansvar.
Driven, ödmjuk och kundcentrerad
Du är van att driva dina egna projekt framåt och har en stor drivkraft att lära dig nytt och ge dina kunder riktigt god service. Du trivs i mötet med användare och tycker om att samarbeta med andra i teamet för att hitta de bästa lösningarna och delar gärna med dig av dina kunskaper.
För att vara aktuell för tjänsten krävs: Ekonomiutbildning på lägst YH-nivå
Minst 2 års erfarenhet som ekonomiassistent eller motsvarande
Goda kunskaper av löpande bokföring, budget, reskontra
Meriterande Kunskap i bokslut och årsredovisning
Erfarenhet som applikationskonsult
Bra att veta!
Detta är en rekrytering där du blir anställd av Eniac.
Heltid. Tillsvidare efter en provanställning om 6 månader.
Är du redo att underlätta vardagen för Eniacs kunder?
Tveka inte att söka tjänsten som kundsupport redan idag. Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten redan innan sista ansökningsdag.
I den här rekryteringen ansvara TEMP-TEAM för rekryteringsprocessen. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Eva Mellquist på een@temp-team.se eller Sara Rönneberg Carr saca@temp-team.se.
Vi ser fram emot din ansökan