OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM DU HAR VILJAN, HAR VI RESTEN
Är du en person som drivs av kundservice och har ett stort intresse för sport och sportmode? Vill du arbeta i en miljö som kännetecknas av en positiv atmosfär, kollegor som motiveras av samarbete, sprider energi och har förmågan att jobba i ett högt tempo? Då kanske du är vår nästa lagspelare!
OM STADIUM
Historien om Stadium tog sin början när bröderna Ulf och Bo Eklöf bestämde sig för att bli bäst på sport och sportmode. Uppväxta i föräldrarnas livsmedelsbutik hade de fått känsla för företagande och butiksförsäljning. Sportintresset fanns med redan från barnsben då deras mor guidat dem upp och ner i slalombacken utanför uppväxtorten Norrköping och 1987 öppnade den första butiken. Stadium har idag växt till en självklar aktör inom sport och sportmode och finns över hela Sverige.
Stadiums mission är att inspirera till ett aktivt liv för alla. För att de ska kunna bidra och göra deras mission möjlig är det viktigt att alla deras medarbetare har roligt på jobbet och har samma dröm som oss: att aktivera världen. Vilka är dina drivkrafter? Läs mer om Stadiums drivkrafter på deras karriärsida.
OM TJÄNSTEN
Vill du vara med att skapa en kundupplevelse i världsklass? Då ska du hänga med Stadiums kundservice på en ny utvecklande och glädjefylld resa. Lojaliteten till varumärket Stadium är stort och det är naturligtvis viktigt för dem att bevara det.
Du blir en del av Stadiums Customer Service-team som sitter på deras servicekontor på Norra Promenaden i Norrköping. Bra beläget nära resecentrum och stan med bara några minuters promenad. Välkommen till vårt lag!
VEM ÄR DU?
I din roll som kundservicemedarbetare med fokus av merförsäljning i chatt kommer du att ta emot inkommande chattar, samtal och mejl rörande beställningar, erbjudanden och mycket. Med mer fokus på bra service och ett gott bemötande. Vidare arbetar du med merförsäljning i dessa kontakter, där du som kundservicemedarbetare med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av och skräddarsyr anpassade lösningar därefter. Merförsäljning är en stor del av arbetet för att skapa bättre service till kunden och därmed öka kundnöjdheten i varje kontakt.
För att trivas i rollen ser vi gärna att du har ett intresse för kundbemötande och försäljning.
VI SÖKER DIG SOM
• Innehar en fullständig gymnasieexamen
• Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
•
•
•
PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående
Omfattning: Deltid 50% - 80% (minimum 20 timmar/ vecka)
Placering: Norrköping
Arbetstider: Måndag-Söndag 08-20, varierat schema.
Kontakt: För mer information om tjänsten kontakta gärna rekrytering@workz.se
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss.
ANSÖKAN
Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Läs gärna mer om våra processer här.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic