OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som kandidat vill man ha en trygg arbetsgivare, en avslappnad miljö och utmanande arbetsuppgifter. Går det att finna hos den här arbetsgivaren? Det verkar så! Det här är ett stort och tryggt telekombolag som brinner för att utmana sina konkurrenter och marknaden. Företaget är del av en föränderlig marknad som ständigt växer och där kunder alltid vill ha nya och bättre lösningar. Och det här ställer såklart krav! Det här företaget har en stark lagkänsla, vilket resulterar i ett högt engagemang. Du blir del av ett glatt och prestigelöst gäng, där dina kompetenser verkligen kommer att få utrymme. Den här tjänsten är placerad i deras nya lokaler i Kista.
Vad gör en kundserviceroll attraktiv? Vad har det här företaget att erbjuda? I den här rollen kommer du att arbeta med kundservice via telefon och mail. Du kommer att vara del av ett kontaktteam och där fokus är att hjälpa företagskunder med deras helhetssupport. Vad som gör just den här supportrollen attraktiv är att du blir en del av ett härligt team, men också att det är ett komplext arbete som bedrivs i många olika stödsystem. Du kommer alltså ständigt bli utmanad och få möjlighet att utveckla dina kompetenser. Möjligheter att utvecklas erbjuds också genom interna utbildningar för att ni som arbetar med support ständigt ska vara uppdaterade.
Vilka egenskaper krävs av kandidaten? Och vilka egenskaper får man möjlighet att utveckla i den här rollen? Vi ser gärna att du har erfarenhet av serviceyrken med mycket kundkontakt. Då är du van att bemöta kunder på ett proffsigt sätt. Som person bör du vara social, trivas med att ha många kontaktytor och alltid ha kundens bästa i fokus. Det här är en föränderlig miljö, med ett högt tempo, så vi tror att det passar en energisk och driven person som motiveras av utmaningar. Att kunna ta egna initiativ och vara nytänkande är också egenskaper som värdesätts. Det här företagets arbetssätt präglas av ansvar och öppenhet, så din framtid ligger i dina händer. Här finns tusen möjligheter! Vi ser fram emot att läsa din ansökan.
Kravprofil
• Minst gymnasial utbildning
• Erfarenhet av kundsupport eller liknande
• Mycket god systemvana
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Arbetslivserfarenhet inom telekombranschen
Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde i början av augusti.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Vad letar du som kandidat efter när du är på jakt efter nytt jobb? Vad gör att en support eller kundserviceroll blir attraktiv? Vi tror att vi har benat ut några frågetecken och dessutom hittat en spännande tjänst! Ett stort företag inom telekom är på jakt efter en supportmedarbetare.
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 35352LF i ämnesraden.
Kontakt
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se