OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är en arbetsplats som brinner för att hjälpa andra med våra produkter. Vi har många kompetenta medarbetare som bidrar till att utveckla verksamheten och som bjuder på skratt och energi. Vi är ett företag som växer och är lönsamma vilket innebär att vi kan erbjuda bra utvecklingsmöjligheter.
Vi stärker nu vår försäljningsorganisation på Camp Scandinavia med en ny roll som Kundsupport med hälsoinriktning.
Kundsupport ingår i det skandinaviska försäljningsteamet och supporterar främst svenska kunder men stödjer även försäljningsaktiviteter och kundsupport för den danska marknaden.
Om tjänsten
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära:
- inkommande- och utgående kundsamtal
- orderregistrering
- support till våra produktspecialister ute på fältet
- initiera, driva och genomföra säljaktiviteter från kontoret
- uppföljningar av säljaktiviteter och kampanjer
- säkerställa att våra kunder får den bästa tänkbara service
Om dig
Du har ett kommersiellt tänk och har erfarenhet från försäljning. Är du dessutom utbildad inom hälso-/sjukvård eller jobbat med anatomi-/fysiologi, är detta en fördel.
Som många företag är vi inne i en digital transformeringsresa därför tror vi att det är viktigt att du har goda kunskaper i digitala mötesverktyg som teams etc. samt jobbat och känner dig bekväm i excel och powerpoint. Du hanterar svenska och engelska utmärkt i tal och skrift och önskvärt är även att du förstår och kan göra dig förstådd på danska.
Du tycker det är viktigt att jobba i en bransch som gör skillnad för andra och är trygg både i dig själv och i din yrkesroll. Du drivs av att fatta egna beslut och är inte rädd för att lyfta luren och tala med kunder.
Du är engagerad och sätter stort fokus på att hjälpa våra kunder att finna den optimala lösningen för patienten – Att hålla en hög servicenivå är en självklarhet för dig. Du trivs att jobba i team där lagandan är viktig.
Som företag kan vi erbjuda våra medarbetare riktigt bra förmåner bl.a. arbetar vi 37,5 timmar/vecka och eftersom vi har fokus på en hälsosam arbetsplats har vi även generösa friskvårdsbidrag. Vi är en arbetsplats som präglas av prestigelöshet, viljan att hjälpa varandra samt många skratt.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% och är placerad i Helsingborg.
Camp Scandinavia AB är en av Nordens ledande aktörer inom ortopedteknik. Vi utvecklar, tillverkar och distribuerar ortopedtekniska hjälpmedel både lokalt och internationellt. Tillsammans med våra systerbolag i koncernen tar vi ansvar för hela kedjan, från idé till produktion och vidare till patienten.
Moderbolaget Allard Support for Better Life äger bolag i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Irland, Belgien, Kina och USA, alla inriktade på ortopedteknik. Hela koncernen har ca 300 anställda och vi är inne i en spännande tillväxtresa. Vi som jobbar i koncernen brinner för att ge brukarna av våra produkter ett bättre liv, ”Support for Better Life”.
Gå gärna in och läs mer på vår LinkedIn!