OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten är en heltidstjänst med start omgående.Vår kund är en världsledande aktör inom vård och omsorg för äldre och funktionshindrade.Arbetsuppgifter: Du arbetar med kundsupport över telefon gentemot företagets kunder och är administrativt ansvarig för ett team med servicetekniker.Övriga arbetsuppgifter är bland annat orderläggning, hantering av återrapporterade serviceorder, fakturering, samt på ett kontor sedvanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter.Kvalifikationer: Utbildning: Gymnasiekompetens gärna med inriktning på teknik.Erfarenhet: Har arbetat inom kundsupport i minst 1 år och är en mycket duktig administratör.Du är verbal i tal och skrift samt har god datorvana.Personliga egenskaper: Vi söker dig med en positiv och entusiastisk personlighet samt ett brinnande intresse för service och administration.Du har ett vänligt bemötande, snabb uppfattningsförmåga, driv och lätt för att samarbeta.Du är stresstålig och trivs i att arbeta med högt arbetstempo.Det är ett krav att du har förståelse och intresse för teknik. Ansökan: Låter det intressant?Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nu.Intervjuer kommer att hållas löpande.Tjänsten är en heltidstjänst med start omgående.Välkommen med din ansökan!Kelly Selection är specialister inom Rekrytering, Executive Search, Headhunting och Outplacement.Vi har tillgång till kvalificerade kandidater inom områden som ledning, administration, kontor, sälj/marknadsföring, ingenjörer, HR och teknik. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00