Kundsupport med säljfokus i Eskilstuna.

Kundsupport med säljfokus i Eskilstuna.

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare för Tele2 Privat hos vår kund Transcom.

Vill du arbeta med att skapa goda kundrelationer och ge professionell service? Lägger du även stor vikt i möjligheten att få utvecklas inom merförsäljning och samtidigt arbeta under eget ansvar? Vill du göra en professionell karriär och komma långt i din yrkes roll? då är Transcom perfekt för dig då dom blev utnämnda till årets karriärsföretag 2022!

Om tjänsten
I din roll som kundtjänstmedarbetare så kommer du att arbeta med att ta emot samtal med olika frågor inom supporten samt fakturaavdelningen där du alltid strävar efter att ge en förstklassig kundupplevelse. Efter att ha löst kundens ärende så ska du alltid ge kunden 100% service genom att göra en behovsanalys där du erbjuder ett kundanpassat förslag.

Tjänsten börjar med 22 dagar betald teoretisk utbildning på 100%,
Under utbildningen så får man lära sig allt inom det olika systemen men även det viktigaste verktygen som man kommer att arbeta med för att kunna ge den bästa möjliga servicen samt få rätt förutsättningar till att lyckas i sin tjänst som kundtjänstmedarbetare.

Lön: Fast grundlön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision.
Arbetstid: Förbestämt schema där arbetstid med öppettider Måndag - Fredag; 08:00-19:00 samt Lördagar 08:00-15:00.
Anställningsgrad: 80%
Anställningsform; Provanställning 6 månader, Tillsvidare anställning

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer arbeta på Transcom i Eskilstuna som är i konstant utveckling där du som medarbetare ständigt ställs inför nya utmaningar och möjligheter.

Förutom goda utvecklingsmöjligheter med chans att göra karriär kännetecknas vår kund av gemenskap och stark sammanhållning. Med ett coachande och närvarande ledarskap ges du möjlighet att nå din fulla potential.

Vem är du?
Vi söker dig som har ett högt kundfokus och är tävlingsinriktad där du har ett brinnande intresse för försäljning.

Som person är du driven och målmedveten samt trivs med att prata med nya människor och skapar långvariga kontakter.
Du vill utvecklas samt gillar att arbeta med uppsatta mål och du arbetar gärna med konstruktiv feedback.

Vi ser även att du värderar noggrannhet, punktlighet och hög arbetsmoral.

Tjänsten kräver att du fyllt 18 år, kan hantera svenska och engelska i tal och skrift samt har en god datorvana.
Gymnasieexamen är ett krav.


Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Kundservice AB
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 31 januari 2023
  • Ansök senast: 5 februari 2023

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024