Kundsupport med SAP sökes till Alere AB

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Nu söker vi en prestigelös kundsupport till vår kund Alere AB! Alere AB är den svenska verksamheten inom Alere International, en av världens största leverantörer till hälso- och sjukvården. Deras produkter består idag av instrument och snabbtester för laboratorier, utrustning för ambulans- och akutsjukvård, diagnostik samt pc-baserad medicinteknisk utrustning som t ex ekg, spirometri och blodtryck.

Kundservicegruppen består av idag två personer och man vill nu utöka gruppen till tre personer pga hög belastning. Detta är ett konsultuppdrag med visstidsanställning som löper på inledningsvis fram till 2017-03-31 med uppstart omgående.

Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta hos Alere AB som ligger i Kista utanför Stockholm. Som Kiundsupport består dina arbetsuppgifter främst av;
- Support till kunder via telefon och mail
- Orderhantering och mottagning av beställningar
- Registrering i systemet SAP
- Vara behjälplig med att boka och packa sändningar
- Hantera paket, post och övriga kontorsadministrativa uppgifter

Låter det här som något för dig? Tveka inte att skicka in en ansökan redan idag!

Din bakgrund

Vi söker dig som har några års erfarenhet av kundsupport och service. Vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat med orderhantering och leveransflöden. Krav för tjänsten är att du tidigare arbetat i ordersystemet SAP samt behärskar svenska flytande i tal och skrift. Som person är du inte rädd för att lyfta luren eller ta egna initiativ. Du är ansvarsfull och prestigelös i ditt arbete och har inga problem att hjälpa till där det behövs. Framförallt så är du mycket serviceminded och har alltid kundens bästa i fokus! Låter det här som du? Då kan det här vara jobbet för dig!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstid/Heltid/Kista, Stockholm

Tillträdesdag

Omgående

Information

Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningdag - sök därför tjänsten redan idag!

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Würtz

Andreas Rudberg

Leyla Jamei

Madeleine Bergholtz

Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei

Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt

Maher Hammadi Hasson

Carolina Simonsson
0722-54 10 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 2 september 2016

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Stockholm, 11164

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024