OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien. På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager. Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag. Varje dag går runt 325.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher. Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen. Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega. Vår kund i Täby söker nu en tekniskt intresserad till sin[kundsupport. Du kommer till en början att vara anställd av Randstad och arbeta som inhyrd konsult[hos vår kund. Arbetsuppgifter[ Som Kundsupport kommer du att arbeta i ett team tillsammans med Inköp och Logistik samt med våra Key Account säljare. Tillsammans kommer ni att utveckla våra kunder mot ökad försäljning.[Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att innefatta registrering av kund- och internorder i vårt MPS-system Concorde, samt registrering och uppföljning av forcast för våra OEM-kunder. Du kommer även att per telefon ge pris-, lager- och leveransinformation till våra kunder. Frakter och leveranser till kund samordnar du med personal[ på vårt externa lager. Du arbetar tätt samman med företagets Key Account säljare och för en kontinuerlig dialog med dessa. Ditt arbete innebär mycket arbete med telefon, fax och e-mejl som verktyg. [ Utbildning / Erfarenhet[ Du ska ha[erfarenhet av att arbeta som kundsupport där[kunden[alltid är i[fokus. Kanske arbetar du redan idag med kundsupport eller som innesäljare? Du har examen från teknisk gymnasieutbildning eller liknande och är genuint tekniskt intresserad. Har du[kunskaper inom antennteknik eller elektronik är det meriterande. Du pratar och skriver svenska och engelska utan hinder. God datorvana är ett krav. Självklart[brinner du för att ge god service![ [ Personliga egenskaper Som person[är du analytisk, relationsskapande och har lätt för att samarbeta. Du är van vid att arbeta med telefon som redskap, är flexibel och social. Du tycker om att arbeta med deadlines och att göra kunden nöjd (oavsett om den är intern eller extern). Service sitter i din ryggrad och du är strukturerad och noggrann i ditt arbete. Du är pålitlig med integritet samt tycker om att ha mycket att göra. Du kan prioritera och är van att jobba med många saker samtidigt. Du är prestigelös, självgående och rak som person.[ [ Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Nyström
+46 08-6939428
Margareta Wickzell
Peter Kuzma
+46 0122269427
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Fadi Ada
08-693 94 06
Martin Adas
+46 122269511, +46 729889511